Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil lave en liste over de profilnavne, der brænder mig af, jeg ved dog ikke, om det er i konflikt med reglerne herinde?

Der har været en fast aftale om indhold af date og pris.

Jeg prøver alligevel.

 

Sage (Har slettet sin profil)

AmandaBabe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

SugarDating er åbenbart ikke kommet til Thailand - alligevel så kigger du i forummet for

 :-D

Ups!

Måske er forklaringen 3 glas rødvin, og en lyst til at blande sig. Om Sugar Dating er kommet til Thailand, ja men jeg ved det bare ikke. :-D

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige bidrage med en advarsel, da jeg selv er blevet brændt af et par gange.

Tror pigerne spiller på flere heste samtidig og derved bare dumper de mindst fordelagtige aftaler.

Hende her havde jeg en lang fræk og sjov dialog med over en uge og fik flere gange bekræftet vores aftale. 

Da dagen kom for mødet, skrev hun blot: jeg kommer ikke alligevel!!

hun hedder  Alfaxessex og er fra Esbjerg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 24.7.2015 at 22:51:

Jeg vil lave en liste over de profilnavne, der brænder mig af, jeg ved dog ikke, om det er i konflikt med reglerne herinde?

Der har været en fast aftale om indhold af date og pris.

Jeg prøver alligevel.

 

Sage (Har slettet sin profil)

AmandaBabe

Jeg er ved at lave en afale nogen som faktisk har mødt den lille lækre nougat pige. Hun er dyr, det plejer ikke at være en som snyder eller brænder af ??
hm mon det er den samme , det er god tnok en gammel tråd, jeg søgte bare på navnet 
https://sugardaters.com/da/profile/kQRn4ADdor er hende jeg mener 

 

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker ind imellem og ja det er fordi sugarbabsene laver flere aftaler og vælger typisk ud fra sugarbeløb eller hvor meget tid de skal bruge på besøg, hvis de ikke selv har stedet (typisk de helt unge eller dem i forhold). 
Har et par gange oplevet afbud med forklaring om menstruation :? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 13 timer siden:

Jeg er ved at lave en afale nogen som faktisk har mødt den lille lækre nougat pige. Hun er dyr, det plejer ikke at være en som snyder eller brænder af ??
hm mon det er den samme , det er god tnok en gammel tråd, jeg søgte bare på navnet 
https://sugardaters.com/da/profile/kQRn4ADdor er hende jeg mener 

 

Kun meget få der har samme profilnavn så længe. Selv har jeg mindst haft 10 profilnavne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 9 timer siden:

Det sker ind imellem og ja det er fordi sugarbabsene laver flere aftaler og vælger typisk ud fra sugarbeløb eller hvor meget tid de skal bruge på besøg, hvis de ikke selv har stedet (typisk de helt unge eller dem i forhold). 
Har et par gange oplevet afbud med forklaring om menstruation :? 

De fleste både babes og daddies der brænder nogen af på sd, gør det for sjov som en slags sexchat. Den ene hånd på tastaturet .. den anden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 5 minutter siden:

De fleste både babes og daddies der brænder nogen af på sd, gør det for sjov som en slags sexchat. Den ene hånd på tastaturet .. den anden ...

nå det er derfor du gør det tjo , men om andre ved du nok ikke noget
ligesom the jack nok heller ikke gør 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 10 minutter siden:

Kun meget få der har samme profilnavn så længe. Selv har jeg mindst haft 10 profilnavne.

håber du har ret, tråden var fra 15 og hun er 23 så det er nok ikke den samme . Selv om jeg er blevet løjet om alder af et par stykker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 23 timer siden:

Jeg er ved at lave en afale nogen som faktisk har mødt den lille lækre nougat pige. Hun er dyr, det plejer ikke at være en som snyder eller brænder af ??
hm mon det er den samme , det er god tnok en gammel tråd, jeg søgte bare på navnet 
https://sugardaters.com/da/profile/kQRn4ADdor er hende jeg mener 

 

Hende har jeg også skrevet med. Tvivler lidt på hende så er nysgerrig på din oplevelse med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 14 minutter siden:

Hende har jeg også skrevet med. Tvivler lidt på hende så er nysgerrig på din oplevelse med hende :)

vi endte i at hun var for dyr , men tilnærmelig . Hvis hun er en som snyder er det sgu mærkeligt at vi ender med at prisen er for høj )
så hun er nok ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 5 minutter siden:

vi endte i at hun var for dyr , men tilnærmelig . Hvis hun er en som snyder er det sgu mærkeligt at vi ender med at prisen er for høj )
så hun er nok ok

Synes nu ikke prisen lyder helt hen i vejret, hvad tilbød hun dig? Jeg er stadig i kontakt med hende så skal nok opdatere hvis der sker noget nyt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 28 minutter siden:

Synes nu ikke prisen lyder helt hen i vejret, hvad tilbød hun dig? Jeg er stadig i kontakt med hende så skal nok opdatere hvis der sker noget nyt :)

Det starter ved 2500 for et kortere møde, øko kan tilkøbes , hvilket også gør jeg bliver lidt henholdende. under ingen omstændigheder sæd i munden . hvilket også er lidt specielt, til den pris .Det Plejer at være noget med en lægeerklæring inden eller efter længere bekendtskab med øko

hvad fik du tilbudt

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun melder fra dagen før, så brænder hun da ikke nogen af!

Jeg har oplevet at komme til en by i Østjylland og spørge efter den præcise adresse, og så havde hun fortrudt. Det vil jeg kalde at brænde nogen af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...