Hop til indhold

Schleppegrellsgade

Featured Replies

Skrevet

Tja, efter at have kigget herinde gennem længere tid tænkte jeg det var blevet min tur til at besøge Chr. Kiers Plads. Men der var lige lovlig meget aktivitet til min personlighed. Så jeg tænkte, jeg kigger lige ned på Schleppegrellsgade. Her var der vel en 30 thai, som tog i mod mig. Med det samme gik hun i gang med en ok gang massage, som lige var en tand for blød til mig. Efter endt massage, spurgte hun om lillemanden også skulle masseres. Vi aftalte b2b og til kr 1000. Trunten havde et sæt flotte bryster, som jeg da lige fik slikket på. Dog blev jeg skuffet over hun kun gav et handjob.

Så den dyre pris gør jeg ikke kommer igen, selvom pigen var ganske sød!

Skrevet

Tja, efter at have kigget herinde gennem længere tid tænkte jeg det var blevet min tur til at besøge Chr. Kiers Plads. Men der var lige lovlig meget aktivitet til min personlighed. Så jeg tænkte, jeg kigger lige ned på Schleppegrellsgade. Her var der vel en 30 thai, som tog i mod mig. Med det samme gik hun i gang med en ok gang massage, som lige var en tand for blød til mig. Efter endt massage, spurgte hun om lillemanden også skulle masseres. Vi aftalte b2b og til kr 1000. Trunten havde et sæt flotte bryster, som jeg da lige fik slikket på. Dog blev jeg skuffet over hun kun gav et handjob.

Så den dyre pris gør jeg ikke kommer igen, selvom pigen var ganske sød!

Kr. 1000,- ialt?

Skrevet
  • Author

Ja, 1000 ialt...

Skrevet

Det var sgu dyrt for den behandling :-(

Hilsen

Huaa  Laan 

Skrevet

Det var sgu dyrt for den behandling :-(

Må nok indrømme at jeg foretrækker at aftale fuld pakke fra starten til et sted mellem kr. 8 - 1000 kroner - og at pigen skal være nøgen - så oplever jeg nemlig at de gerne stiller sig an, så man må stimulere dem samtidigt med at massagen + at man bedre selv kan bestemme hvordan det hele skal foregå ;-)

Skrevet
  • Author

Må nok indrømme at jeg foretrækker at aftale fuld pakke fra starten til et sted mellem kr. 8 - 1000 kroner - og at pigen skal være nøgen - så oplever jeg nemlig at de gerne stiller sig an, så man må stimulere dem samtidigt med at massagen + at man bedre selv kan bestemme hvordan det hele skal foregå ;-)

Ja, men jeg må indrømme at det var sgu nok en rookie mistake/misforståelse mellem pigen og jeg. Men tvivler på jeg kommer der igen. Næste gang bliver det Chr. Kiers Plads eller N&N

Skrevet

Der er jo to forståelser af b2b:

1. Massøren er nøgen og smører sig selv og dig ind i olie, og giver massage med hele sin krop.
  2. Fuld pakke

Her er det version 1, og hvis du så er opmærksom på det, så tror jeg det ca. er standardpris?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.