Hop til indhold

Nogle der kan bekræfte hende her?

Featured Replies

Skrevet

Kan ikke hjælpe med pigen men hvis du kan lave en mere beskrivende overskrift næste gang vil det være fedt.

Skrevet

Ringede til hende en formiddag for at høre om adresse osv. men telefonen blev ikke taget.

Hun ringede så tilbage til mig et par timer efter? Ikke i orden syntes jeg, men det er også derfor jeg har en telefon til sjov og en til officielle gøremål. Hun fortalte hun boede i Randers og siden jeg var på cykel i Århus var det ikke super relevant. Hun ville gerne komme til Århus, men jeg ville ikke lige kaste en time efter en pige jeg egentlig syntes havde opført sig noget uprofessionelt.

Det skøre var så at hun faktisk igen ringede meget senere (ved 22 tiden) og åbenbart havde glemt vi havde talt sammen? Igen takkede jeg nej tak.

Så jeg kan ikke sige jeg har været der, men jeg har haft lidt "dealings" med hende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.