Hop til indhold
lghk

Duet aarhus

Recommended Posts

Jeg har besøgt dem begge tilbage i marts dog hver for sig...den lyshårede Paulina ville have en til at komme hurtigst muligt og dernæst blev man bare ignoreret indtil man selv gik, mens brunetten havde rent meget akne på den ene side af ansigtet og havde lidt en mærkelig lugt også ''dernede'' samt store skamlæber..ikke helt min smag. 

De var dog begge ret aktive når man havde sex...de gjorde en fin indsats, de er professionelle...de sagde også til mig de er tit i Sverige.

Dog er de begge lidt lavere end det de skriver...blondinen er ca. 166 mens brunetten er ca.172

Redigeret af ManHer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var fint nok..bare okay, det kan meget vel være andre kan få en fed oplevelse hos dem, jeg vil dog ikke besøge dem igen.

De kan deres kram vil jeg sige...de yder en professionel service, men var dog lidt for mekanisk og uden tilstedeværelse og indlevelse.

Blondinen besøgte jeg sent om aften kl. 22 mens brunetten var det om dagen ca. kl. 13 med 3-4 dages mellemrum.

Redigeret af ManHer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...