Hop til indhold

Savnet pige - mellem Silkeborg og Brædstrup

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter den thaipige der gennem flere år holdte til i det lille hvide stråtækte hus på Langballevej 25 ved Addit - mellem Silkeborg og Brædstrup. Det er ved at være nogle år siden at hun holdte der. Jeg var kommet der regelmæssigt i en periode, men desværre ikke til sidst inden hun lukkede så jeg ved ikke hvad der blev af hende efterfølgende. Jeg kan huske at hun på et tidspunkt var lidt træt af stedet og udlejer. Det var lidt for dyrt, der var for få kunder der og så skete det flere ganger at udlejer ikke havde fået betalt regningerne så hun stod uden lys eller varme i huset ...
Hun var ca. 170 høj, midt/sidst i 20'erne dengang, meget slank, nærmest et dukkeansigt og (desværre) nogle meget store silikonebryster - jeg vil tro de var DD. Hun havde et par tatoveringer.

Er der nogle der ved om hun er helt holdt i branchen eller om hun evt. er at finde andetsteds?

Jeg håber at der er en eller flere der kan hjælpe - og meget gerne i en privatbesked hvis det er ...

På forhånd tak :-)

• 6 months later...
Skrevet

hun er superflot - ved ik hvor hun er :-(

Skrevet

Jeg besøgte hende (tror jeg nok) i juli 2005. Ingen tatoveringer, ingen store bryster, men nogle særdeles faste af slagsen, hvilket også medførte rygter om, at hun var trans.

Hun er/var noget af det smukkeste, jeg har oplevet, og så var der tale om GFE i dets bedste betydning.

Hvis nogen kan henvise til, hvor man evnt. kan træffe hende nu, så modtager jeg med glæde.

Hvis hun er kommet videre, så vil jeg ønske denne vidunderlige skabning alt godt fremover. :) 

Skrevet
  • Author
Onslow skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende (tror jeg nok) i juli 2005. Ingen tatoveringer, ingen store bryster, men nogle særdeles faste af slagsen, hvilket også medførte rygter om, at hun var trans.

Hun er/var noget af det smukkeste, jeg har oplevet, og så var der tale om GFE i dets bedste betydning.

Hvis nogen kan henvise til, hvor man evnt. kan træffe hende nu, så modtager jeg med glæde.

Hvis hun er kommet videre, så vil jeg ønske denne vidunderlige skabning alt godt fremover. :) 

Ja, hun var rigtigt smuk (og det håber jeg da at hun stadig er) ... nu er definitionen af 'store bryster' jo individuelt, men jeg synes i hvert fald at de var ret store set i forhold til at hun var en meget spinkel pige. Jeg kan ikke huske om hun havde tatoveringerne fra starten, men hun havde i hvert fald til sidst. Jeg var ret regelmæssigt kunde hos hende, indtil et par måneder før hun holdte ... og da jeg igen var klar på at skulle forbi, så var hun væk ... jeg ville ønske jeg havde været der lige inden hun holdte, så er jeg sikker på at jeg havde fået at vide om hun holdte helt da hun holdte derude eller hvad hendes planer var på det tidspunkt ... savnet er hun i hvert fald ... 

Selve stedet står nu som en faldefærdig ruin med stort hul i stråtaget (på bagsiden af huset) ... det blev sat til salg i august 13, så forfaldet er gået ret hurtigt ... Jeg ved hun talte om problemer med at udlejeren ikke altid fik betalt regningerne, så nogle gange var der ikke lys eller varme derude ... en overgang ville hun vist gerne finde noget andet, men vidste ikke helt hvor og hvordan hun skulle finde noget der ikke var alt for dyrt, men som også lå godt så der ville komme kunder nok ...
Men det gav lige et flashback til nogle gamle minder at se tråden genoplivet her et halvt år efter jeg startede den ...

• 2 years later...
Skrevet

Hey MS..

Tillader mig lige at spørge til din efterlysning - godt nok af ældre dato.. lykkedes det at finde den smukke thai fra Langballevej?

Skrevet
  • Author
Panserhjerte skrev, for 3 timer siden:

Hey MS..

Tillader mig lige at spørge til din efterlysning - godt nok af ældre dato.. lykkedes det at finde den smukke thai fra Langballevej?

Nej, desværre ikke … hvad da?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja - hun var fræk og lækker ;-)

• 6 months later...
Skrevet

Ærgeligt hun er væk - og stedet overfor er også lukket nu?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.