Hop til indhold

Pattaya Thai Massage - Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Jeg var et smut i Nordjylland sidste uge. Jeg var så blevet lidt smålysten af at se alle de søde unge piger rendte rundt i ikke så meget tøj og vrikke med bagdelene og jeg kunne egentlig også bruge en god gang massage. Det var sådan lige snert på mht. at nå det inden forventet lukketid så det blev lige hurtigt undersøgt hvilke steder der var og om der var tilgængelige oplysninger om åbningstid og om det var udelukket at få lidt ekstra ... Der blev truffet et hurtigt valg om at prøve Pattaya. Stedet er et lille gråpudset hus beliggende på en "villavej" lige overfor hospitalet. Faktisk så holdte jeg på hospitalets parkering under mit besøg (der er en lille rund parkeringsplads skråt overfor huset). Diskretionen er jo ikke ret stor når man kommer og går eftersom at indgangen er i gavlen af huset og alle dem på den side af hospitalet kan følge med hvis de keder sig ...
Jeg ringede på og blev hurtigt lukket ind og blev vist gennem en gang til den anden ende af det lille hus hvor massagerummet var. Jeg blev bedt om at stille skoene udenfor rummet og hun gjorde selv det samme. Rummet var pænt og rent. Der var sådan et voks-/latexunderlag på briksen og selv om der blev lagt håndklæde over så var det lidt træls at ligge på. Det føltes lidt som at man ikke lå og småkurrede lidt på briksen.
Hun var gennemsnitlig af en Thai. Nok ca. 160-165 høj, normal af bygning og brysterne så ud til at være en b-skål under den lille stramme top der lod maven være bar. Hun havde et par små cowboyshorts på der kun lige dækkede ballerne, men lod benene være bare. Aldersmæssigt kunne hun være fra ca. 40 til 50. Jeg vil dog gætte på at hun nok har været tættest på de 50 ud fra rynkerne ved hendes øjne. Ikke de pæneste tænder, men ellers så virkede hun glad, smilende, lattermild og med et glimt i øjet ...
Massagen bestod først af lidt spredte tryk hist og her og lidt bevægelser frem og tilbage. Så blev det hele gentaget med brug af olie, dog lidt grundigere. Til sidst blev der sluttet af med sådan en af de der massagedyr af træ man kan købe i Tiger for 10 eller 20 kroner! Jeg kunne ikke præcist mærke hvad det var hun brugte mens det stod på, men jeg så "mariehønen" stå på bordet da jeg skulle vende mig. Det største plus er næsten da hun henter fadet med varmt vand og tørrer det værste af olien af. Da jeg bliver vendt fortsætter hun massagen og begynder at blive mere strejfende under massagen af benene og hun bemærker da også at der er lidt respons. Hun begynder spontant at massere mine løg og sjoveren. Da der kommer lidt respons og jeg kigger på hende griner hun og siger at hele kroppen jo skal masseres. Hun fortsætter så med at massere benene lidt mere, mens hun strejfer sjoveren lidt mere og begynder så at koncentrere sig lidt om den mens hun spørger om jeg vil have et HJ til 400 ekstra. Det er så oveni de 400 som en times massage koster (det fandt jeg så også først ud af der). Jeg spurgte til hele pakken. Det kostede så 1500 i det hele. Jeg forsøgte at forhandle prisen lidt ned og sige at det normalt kun kostede 1000. For det ville hun så smide tøjet mens hun gav mig et HJ. Det ville jeg nu ikke betale for og forsøgte mig med 1200 for det hele fordi det var alt hvad jeg havde med. Det ville hun ikke, men hvis jeg så tog det HJ til 800 så kunne jeg få hele pakken til 1300 dagen efter. Alt imens forhandlingerne stod på (i gemytlig tone og med grin undervejs) stod hun og blidt masserede mine boller og kørte lige op og ned af sjoveren en enkelt gang med jævne mellemrum. Nå, jeg endte med at tage det HJ da jeg jo ikke havde penge til fuld pakke og jeg nu var så tændt at jeg bare måtte gøres færdig. Hun gav så også et ret godt HJ og fik givet mig en god forløsning relativt hurtigt. Ved at være lidt flabet (på den gode måde) fik jeg dog tillusket mig først at få hånden under hendes top og efterfølgende op under hendes shorts og mærke at der bortset fra lidt korte stubbe var glatbarberet - jeg insisterede jo på at skulle mærke på varerne hvis jeg skulle komme igen dagen efter.
Hun tørrede lige det værste af ham og forlod rummet med de brugte servietter og vandet og kom tilbage igen mens jeg klædte mig på. På vej ud var hun igen ivrig efter at jeg skulle komme igen dagen efter - det gjorde jeg dog ikke ... Fra jeg kom til jeg stod ude på gaden igen gik der nok ikke meget mere end tre kvarter :-/

Sandsynligheden for gentagelse er nok ikke så stor da jeg sjældent er i området, men også fordi jeg synes at priserne er meget høje og særligt med den elendige og hurtigt overståede massage. Hvis hun tilbød hele pakken for 800 uden massagen så kunne jeg dog godt finde på det, bare for at stille min nysgerrighed og se om glimtet i øjet også fulgte med i akten.

Stedet: 5/10 Det er på ingen måde diskret, men der virkede pænt og rent.

Massagen: 1/10 Det kunne knap kaldes massage og at bruge et trædyr til at afslutte med er simpelthen ikke seriøst.

Afslutningen: 6/10 Et helt fint HJ, men det var også det hele.

Prisen:  3/10 Meget dyrt i forhold til normalen og særligt i betragtning af at det var en elendig massage og at det kun var et HJ hvor det kun var min egen flabethed der gjorde at jeg fik lov til at røre lidt imens ...

Pattaya Thai Massage

Vestergade 42
9900 Frederikshavn
Tlf. 50 13 24 83

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.