Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var for noget tid siden (i starten af måneden - har bare først fået taget mig sammen til at skrive anmeldelsen nu) et smut forbi Mora i Vejle. Jeg havde set at bølgerne gik lidt højt og at folk var ret splittede omkring stedet. Jeg bestemte mig for at tjekke det ved selvsyn.

Det er jo ikke ligefrem 100% diskret eftersom det ligger i en opgang i en boligblok på en relativt trafikeret vej. Dog giver det lidt diskration i forhold til vejen at folk jo ikke kan se hvem man besøger når man går ind i opgangen ... Nå, men jeg kom op til døren og blev lukket ind hurtigt efter at jeg havde ringet på og blev ledt ind i massagerummet lige indenfor hoveddøren. Der var en stærk lugt af kattebakke (sådan lugtede det i hvert fald) i gangen. Det var heldigvis ikke nær så slemt inde i massagerummet. Udover lugten var stedet pænt og rent.

Det var Mora selv der tog imod. Det virkede til at hun var alene. Hun er pæn og smilende. Hun ser lidt ældre ud i virkeligheden end på billederne. Jeg skød hende umiddelbart til at være først/midt i 30'erne, men jeg mener at det var 41 hun sagde at hun var. Der var ikke så meget snak mens jeg lå på maven og første del af massagen var egentlig ret ligegyldig i forhold til at løsne op for noget som helst. Det virkede mest som det jeg vil kalde "velmenende kærestemassage" - det er når man har en kæreste der af god mening gerne vil massere end, men som ikke har en skid begreb om hvad massage går ud på. Anden del af massagen havde lidt mere islæt af thaimassage. Der blev der brugt albuer, underarme og hun var også lige oppe og bruge fødderne lidt, men stadigt ikke noget der gjorde den helt store forskel.
Da jeg blev vendt virkede hun lidt genert når vi fik øjenkontakt. Men hun løsnede hurtigt op og begyndte at snakke og hun virkede ret lattermild. De obligatoriske strejf af lillemanden kom jo da også og reaktionen udeblev heller ikke. Jeg blev så spurgt om jeg ville have et HJ. Jeg kan ikke huske om det var 600 eller 800 hun ville have for det. Jeg spurgte til fuldpakken, men det tilbød hun ikke selv. Så var det hendes unge assistent i stedet for og det kostede 1.500 (priserne er inkl. de 300 for massagen). Jeg prøvede at forhandle prisen lidt ned - i god og lidt humoristisk tone. Hun var ikke til at stikke i mht. priserne, men hun virkede på ingen måde sur eller fornærmet over at jeg havde forsøgt på at forhandle om priserne. Jeg prøvede også at se om jeg ikke kunne lokke hende til at det så var hende der skulle give mig fuldpakken. Det ville hun desværre (set i det øjeblik) heller ikke. Jeg ville så have fuldpakken og hun ville så ringe til assistenten og få hende til at komme tilbage hurtigst muligt. Hun var lige nede i byen og var allerede på vej tilbage. Hun masserede lidt videre og tørrede olien af mig mens vi ventede på at assistenten kom tilbage. Da assistenten kom tilbage fortrak Mora og sendte assistenten ind til mig.

Som jeg fik fat i det så hed assistenten Tenny og var 27 år (jeg vil dog ikke afvise at jeg kan have hørt forkert mht. navnet og at det har været Jenny som andre har skrevet og at hun kun er de 25 som flere andre også har skrevet). Hun er ca. 1,55 høj, slank, små bryster (knap en a-skål), bøjle og så var hun glatbarberet. Hun lignede virkelig en der kunne køre på børnebillet i bussen. Hun virkede lidt genert i starten og det var kun korte tantekys. Hun løsnede nu hurtigt op og der blev tungekysset. Hun var ok medlevende under sex - hun lå der ikke bare, men hun var heller ikke så vild og passioneret som jeg f.eks. har oplevet Ten være på hendes gode dage. Hun var stram. Meget stram. Selv om hun havde brugt godt med glidecreme og også havde tilføjet mere så var det tydeligt at se på hende at det gjorde ondt når jeg stødte. På den ene siden er det jo selvfølgelig lidt synd for pigen, men på den anden side så er det sgu ret godt for selvtilliden :-D Hun fik mig i hvert fald malket godt og grundigt og det tog ikke hele dagen ;-)
Jeg blev desværre hverken tilbudt bad eller noget at drikke efterfølgende - det havde jeg nu forventet til den pris.

Sandsynligheden for gentagelse ... tja, jeg vil egentlig ikke afvise at jeg kunne finde på at komme der igen. Det vil primært være af to grunde. At se om jeg kunne få overtalt Mora selv til den fulde pakke (jeg nyder den del af spillet med at charmere sig til at kunne få mere og mere på menuen og nogle gange er det jo det man ikke umiddelbart kan få der er det sjoveste at jagte og særligt få fat på). At få den fulde tur med massage hos Tenny og at se om hun også løsner mere op og måske bliver mere indlevende og kinky. Fordelen er jo at hvis jeg kommer til Mora og den første plan ikke giver pote så er backup planen jo lige så god :-P

Stedet: 6/10 En stærk lugt af kattebakke i entreen og i mindre grad i massagerummet er det primære der trækker ned her.

Massagen: 3/10 "Velmenende kærestemassage" uden effekt trækker kraftigt ned her.

Afslutningen: 8/10 Meget stram og fræk "lillepige", men lidt mere indlevelse for at få karakteren helt i top.

Prisen: 4/10 1.500 er en del over "normalen" for fuld pakke og den dårlige massage trækker voldsomt ned. Det er kun fornøjelsen af den frække "lillepige" der trækker lidt op i forhold til den høje pris.

http://morathaimassage.dk/default.html

Edit: Link indsat.

Redigeret af møgsvinet

Skrevet
  • Author

Nå, jeg kan ikke redigere mit indlæg længere ... jeg havde glemt at skrive tiden på, så det må jeg lige tilføje her ...

Fra jeg kom til jeg stod ude på gaden igen gik der godt fem kvarter. Om det så skyldes at assistenten først skulle tilbage igen før afslutningen kunne påbegyndes skal jeg ikke kunne sige, men jeg havde egentlig ikke specielt indtryk af at der var tidspres, hverken under massagen eller afslutningen ...

Skrevet

Tror ikke du kan overtale Mora til fuldpakke - hun er efter sigende i et forhold ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.