Hop til indhold
GMB

Ferie Berlin

Recommended Posts

Vel ankommet til Berlin, havde jeg første dag besluttet at spise på Oranienburgerstrasse, som jeg havde set på diverse youtube og eroguide indslag

Fik en rigtig dejlig aftensmad kl ca 21 og blev placeret lige der hvor jeg kunne se se pigerne møde ind og skifte til deres frække kostumer.

Havde læst en anmeldelse fra Montezi hvori jeg synes han beskrev dem i som lidt "sharks" typer men jeg vil prøve det alligevel SF.

Pige:

Meget flot, aftalte 80 EUR, selvom jeg synes det var dyrt - pointerede at jeg ikke ville have extras, da vi kom til zimmer, ville hun have jeg købte en drinks til hende, hvilket jeg afslog.... Konklusion var at jeg fik en kold tysker (men havde forventet det lidt) men alt i alt en dejlig dag i Berlin.

 

I morgen står den så på min drøm- ja paradis håber jeg - nemlig FKK ARTEMIS ( har kun erfaring tidligere med FKK HARMONY. håber det bliver stort.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha. Ja sharks er der nok af. Artemis er såmænd udmærket, men der er også en del sharks dér. Giv dig tid til at snakke lidt med pigerne og fornemme, om de er i gang med et samlebåndsarbejde, eller om de vil prøve at yde en ordentlig service. Ser de glade ud i øjnene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha. Ja sharks er der nok af. Artemis er såmænd udmærket, men der er også en del sharks dér. Giv dig tid til at snakke lidt med pigerne og fornemme, om de er i gang med et samlebåndsarbejde, eller om de vil prøve at yde en ordentlig service. Ser de glade ud i øjnene?

Jeg synes nu ikke at sharks'ene er så slemme på Artemis, men det er måske fordi jeg ikke er nem at lokke i modsætning til fx. dig :P

 

Pige:

Meget flot, aftalte 80 EUR, selvom jeg synes det var dyrt - pointerede at jeg ikke ville have extras, da vi kom til zimmer, ville hun have jeg købte en drinks til hende, hvilket jeg afslog.... Konklusion var at jeg fik en kold tysker (men havde forventet det lidt) men alt i alt en dejlig dag i Berlin.

Vil det sige du ikke fik sex for de 80€ ? Sjov at folk alligevel vil prøve lykken trods advarslerne. Artemis er et sikkert kort dog kan pigerne godt lugte frisk blod og dumme turister :lol:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...