Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Kinesiske Kiki i Wien

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære logebrødre

Hermed en helt dugfrisk melding fra Østrig, som er et usandsynlig velreguleret land - også hvad GP angår. Pigerne i Østrig skal igennem jævnlige lægetjek og har et bevis på at de er sunde og raske.

Efter at have set en del på fin arkitektur og diverse museer i Østrigs hovedstad Wien, trængte jeg til lidt andet at tage mig til. Jeg gik på nettet og undersøgte mulighederne og der er mange at vælge mellem. Mit valg faldt på Massage Koko, som har asiatiske piger, hvilket jet foretrækker. Af billederne på nettet, kunne jeg se, at de ikke var fra Thailand, men jeg kunne ikke lige se hvor de så kom fra. Se mere om stedet her: massagekoko.at

Vel ankommet til stedet, som ikke ligger særlig diskret, men pyt - der var ikke så mange mennesker på gaden - fik jeg aftalt forretningen med hende, som sad ved skranken. På trods af at der står EUR 90,00 på hjemmesiden for 60 minutter, kom jeg af med EUR 100,00. Jeg ved ikke om det var fordi jeg aftalte at få alt hvad der overhovedet blev tilbudt, men med det der blev lovet, var jeg ganske godt tilfreds med prisen. Det viste sig at kinesiske Kiki var ledig (der var vist 4 - 5 piger på arbejde) og vi gik ind i et værelse med en bred seng, et lille bord, stol og en klimating, som blæste kold luft ind i lokalet. Det viste sig at være ganske nødvendigt, for temperaturen har ikke været under de 30 grader her på disse kanter de sidste par uger. Jeg blev spurgt, om jeg ikke lige ville have et afkølende bad, inden vi gik i gang, hvilket jeg takkede ja til :-)

Kiki er 19 år og måske derfor ikke så erfaren. Hun virkede lidt famlende, men så kunne jeg jo bare selv tage over tænkte jeg. Hun var maks. 150 cm og meget petit - undtagen hendes bryster, som virkede lidt for store til hendes lille krop. Det var et par ægte ungpigebryster uden hjælpemidler, som strittede dejligt og var lækre at tage på. Vi kom sådan lidt langsomt i gang. Jeg prøvede at finde ud af hvad der trikkede hende og blev hurtigt klar over, at det virkede, når jeg slikkede hende på en bestemt måde. Hun blev varmet op og nu kunne hun godt finde ud af at sutte og kysse (uden kondom). Vi kom i en 69'er og der gik ikke lang tid før jeg bad om at få gummiet på, så jeg kunne kneppe denne dejlige unge pige. Sådan gik det lidt frem og tilbage, op og ned. Jeg ville gerne have hende til at sutte igen, da hun jo gjorde dette uden gummi og tog ganske pænt fat. Igen i en 69'er. Pludselig var der meget lidt aktivitet omkring min pik og hun begyndte at sitre helt vildt og på smagen af safterne i hendes kusse, tror jeg sgu at hun kom. Hun rettede igen fokus på mig og jeg kom i munden på hende. Jeg havde glemt at se på uret, så jeg anede ikke hvor lang tid der var gået, men hun begyndte at massere mig på lårene, mens jeg lå på ryggen. Sådan lidt for sjov sagde jeg til hende, at jeg da gerne ville masseres lidt på pikken også. Det tog hun helt bogstaveligt og begyndte at give den et godt HJ. Midt i det hele spurgte skønheden på sit meget usikre tyske: "Blasen"? I guder, hvor jeg fik nikket ja i en fart ;-) Der gik ikke lang tid, før jeg var kommet anden gang inden for en halv time. Nu er jeg ikke 20 år længere, så jeg blev egentlig selv en smule overrasket over at jeg kom så hurtigt igen, men dejligt det var det sgu ;-)  Nu var jeg slatten som en karklud og spurgte, om der var tid til endnu et bad. Det var der og denne gang var det kun den kolde hane, som blev åbnet ;-) 

En herlig oplevelse til en rimelig pris - dejligt at være på ferie og opleve nye ting :-)

Hilsen

Huaa Laan

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...