Hop til indhold
Brutus

Allerede eksisterende annonceside

Recommended Posts

Der er ofte - også i øjeblikket - en masse snak om dyre annonce-sites. Og store tanker om nye billigere, smartere og alt mulig andet sites. Fint nok.
Men hvorfor ikke bruge Eroguides indbyggede annonce-menu langt mere?
Jeg finder jævnligt inspiration dér. Men ærger mig tit over at det mest er de jyske piger, som gør brug af den løsning :0(
Ja, pigerne skal oprette sig som medlemmer, men til gengæld er det smart at pigerne har en fast profil, som de kan udbygge og gøre interessant. Den kan de jo henvise til i annonceteksten, hvad flere også gør. Og der er da heldigvis ganske mange piger på Erogide efterhånden, så trafikken af interesserede mænd her, burde være rigeligt til lokke endnu flere piger til. Og så er det gratis. Hvorfor er det ikke her alle pigerne annoncerer allerede?
Med få tiltag vil Admin kunne gøre det endnu mere interessant. Især ved at opdele Annonce-området i landsdele; Sjælland, Fyn, Jylland, til en start og lidt flere på sigt (Kbh/NordSj, Sjælland, Fyn, Nord-, Midt- og Syd-jylland).

Fortæl de piger, i besøger om denne mulighed, så kommer de vel også her - håber jeg.

Venlig hilsen

Brutus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har nok ret, Miza, men hvis alternativet er at starte et helt nyt site op, som ingen trafik har fra start, så er det måske bedre at udvikle lidt på Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det vil være en lang og trang vej hen mod et reelt alternetiv til EB og deres forskellige sider. 

Fakta er at EB har bragt bolle annoncer lige siden Guthenbergs tid ( næsten) de "tør hvor andre tier" eller retter "andre tørrer hvor EB tisser". 

Kunderne er egentlig totalt ligeglade med hvor meget pigerne betaler for annoncer mv. Kunderne søger der hvor de altid har søgt, det er det nemmeste. 

Det skal også medtages at EB sider stort set altid fungerer, og der er meget få fake annoncer, netop pga deres høje priser. 

Jeg er ikke den der benytter annonce boards for at finde mine bolle veninder, men jeg kigger da af og til. 

Fælles for alle de andre sider er at de er rodede, har et forfærdeligt billigt design. Det er vanskeligt at opstille sine søgekriterier, og annoncørerne sjusker utroligt meget når de angiver deres søgeord. Ofte angiver en pige med fast adresse i f.eks. Kbh at hun tilbyder besøg i hele landet???  Osv, osv. 

Den eneste måde at få et ordentligt site op at stå er ved at poste store summer i projektet. Det skal være yderst seriøs. Fake annoncer og fotos skal sorteres fra, søgekriterier skal gennemgås med tættekam, og man skal være villig til at drive siden i 2-3 år med underskud af betragtelig art - såfremt arbejdstiden skal medregnes. 

Vi kan lige så godt indse at det sker ikke, medmindre Admin langsomt arbejder sig derhen - og måtte han få succes og vade i knæhøj karse resten af sine dage :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...