Hop til indhold
Guest dallevalle

useriøse

Recommended Posts

Guest dallevalle

Hold op der mange useriøse og klamme menneske til , mig og min veninde søger en un pige til noget frækt , så der nogen der udgiver sig for at være en pige der syntes det lyder spændende, men som skriverierne skrider frem kan man begynde at fornemme der noget galt , de kan/vil ikke sende billeder, men vil gerne have billeder , så denne verden er så rådden , man skal virkelig passe på. så klamme ulækker mænd hold jer væk. Lige et lille surt opstød

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold op der mange useriøse og klamme menneske til , mig og min veninde søger en un pige til noget frækt , så der nogen der udgiver sig for at være en pige der syntes det lyder spændende, men som skriverierne skrider frem kan man begynde at fornemme der noget galt , de kan/vil ikke sende billeder, men vil gerne have billeder , så denne verden er så rådden , man skal virkelig passe på. så klamme ulækker mænd hold jer væk. Lige et lille surt opstød

 

 

 

Hvad havde du regnet med ? Internettet er fyldt med trolle og klamme mennesker, som sidder bag skærmen og gemmer sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

at der måske stadig var seriøse mennesker, skal dog sige har mødt nogle heldigvis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men heldigvis er det stadig mange søde og seriøse mænd til.

At finde en pige herinde er ikke så svært. Tjek de pink profiler og betal det det koster så skal i nok få en hyggelig stund.

Kys

ida 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...