Hop til indhold
Kongemægleren82

Hun var ikke klar over hun kunne sprøjte!!

Recommended Posts

En oplevelse som jeg synes er værd at dele med jer andre :grin:

Det er ikke så længe siden jeg omsider fik lavet en aftale med "Maria din gudinde". Jeg har luret på hende længe og synes hun ser rigtig spændende ud. Endelig en dag var hun i nærheden af Randers, så jeg fik lavet en aftale og passet den ind i arbejdskalenderen. Det var et nydeligt sted i private omgivelser, og havde jeg ikke kørt ind til den forkerte side, ville det også være ret diskret. Men jeg mødte selvfølgelig en meget nysgerrig nabodame - Hun lignede ikke umiddelbart en som ville være med til at lege. Men jeg kommer hen til huset og Maria åbner og lukker mig ind. Hun er en super sød, charmerende og imødekommende pige, så snakken gik med det samme alt imens hun viser mig ind hvor vi skal hygge. Det føles utrolig naturligt, meget intimt og nærværende. Noget af det først hun spurgte om da jeg lagde mig var, om jeg var til kys?? Øh ja, selvfølgelig.. Og skal da lige love for jeg blev snavet i gulvet, så benene eksede fuldstændigt. Men lå jo heldigvis ned. Og så var jeg tændt, fik pakket Maria ud, og begynde at kæle og udforske hendes fremragende krop. Dejlige store runde bryster, som jeg nød at lege med. Bevægede mig sydover, og var ikke i tvivl om effekten jo længere sydpå jeg kom - Det blev helt tydeligt varmere jo længere jeg kom. Til sidst var jeg ankommet til destinationen, hvor jeg mødte en lækker lækker og indbydende lille mis, som lå og spandt og tiggede om at blive kælet for. Skal siges, jeg er rigtig vild med at slikke en dejlig og velplejet mis. Så hun fik tur, slikkede lidt frem og tilbage, legede lidt med fingrene også, og så lige pludselig tog intensiteten til og hun stønnede noget mere højlydt og vred sig lidt indtil hun kom i en dejlig sprøjteorgasme mens jeg lå og slikkede hende, og alt imens havde hun sneget sig til at få min efterhånden ret stive pik i munden. Jeg skyndte mig at få kalorius trukket til mig, det var så dejligt og frækt at jeg nær havde skudt den af i munden på hende. Hun fik et par minutter til at sunde sig i, og så var hun klar igen, så vi hyggede os og gentog successen. Og efter lidt blev jeg alt for liderlig, så op med benene og så kom champen på arbejde, ikke længe efter kom den store forløsning og skød den og sprøjtede løs mens jeg var oppe i hende og vi begge gispende knugede hinanden tæt ind (selvfølgelig) med gummi). Vi lå lidt og fik pusten mens jeg stadig var oppe i hende og så rullede jeg af og lå ved siden af hende med det største smil på læberne.. Må sige, at hun er noget nær det nærmeste jeg har oplevet på en rigtig kæresteoplevelse. Det hele føltes så intimt og naturligt og alligevel så tilpas frækt at det kunne blive farligt vanedannende. Kan varmt anbefale hende hvis man er til ægte våd sex, med en sød og nærværende pige, som ved hvad hun laver.

Havde helt glemt linket til hende. Hun er både her og på annoncelight og har sin egen hjemmeside.

http://mariadingudinde.com

https://annoncelight.dk/showad/187701

https://www.eroguide.dk/forum/profile/13513-maria-din-gudinde/

Redigeret af Kongemægleren82
Glemte link til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sprøjte orgasme ad, det var hvad jeg syntes tidligere. Til et studentergilde tog vi kæreste og jeg hjem og gav den gas i dobbeltsengen og der oplevede jeg at hun fik sprøjteorgasme for første gang, vi har været sammen i 5 år og har to børn sammen men aldrig før den aften har hun fået sprøjteorgasme. Jeg har altid syntes det var klamt men skal da love for at det har ændret sig. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Overskriften: Havde Maria aldrig prøvet sprøjteorgasme før? Eller er det bare en spændende overskrift ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jo i sig selv være en løgn samt umulig påstand at sige, at jeg med garanti kan sige hun ikke vidste det, eller har oplevet det tidligere. Men hun annoncerer ikke med det. Og vil sige hun virkede selv noget overrasket. Selvfølgelig havde jeg spurgt ind til det, da det er noget jeg synes er mega frækt. Og derfor aftalte vi at jeg kunne prøve det. Egentlig er jeg også ligeglad om hun troede, vidste eller var helt uvidende om det. Uanset var det pivfrækt, det var ikke noget jeg var stillet i udsigt, så jeg betegner det som en succes og et yderst vellykket besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Tusind tak for din anmeldelse. *smiler frækt* 

Kongemælgeren skrev og forhørte sig om jeg kunne sprøjte, jeg reklamerer ikke med det da jeg ikke vil love en gæst noget jeg ikke kan holde, så derfor er mit svar altid, hvis du kan nogle tricks og er god, så kan jeg måske. 

Men.... Jeg har selvfølgelig sprøjtet før, men der sker sjældent, og jeg har aldrig oplevet at det stod ud til alle sider og oveni ramte det mig selv i hovedet og næsten helt op i loftet, deri ligger min store overraskelse. Der var en vild fræk oplevelse. 

Han kunne virkelig nogle tricks. 

Så vi burde også have et site for os GP"er hvor vi kan anmelde gæsten. Wow 

Det er ikke sidste gang jeg skal i klørene på ham. (Håber jeg)

Maria *kys*

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sådan anmeldelse og sødt svar giver da bestemt en lyst til at besøge Maria... Håber du kommer til *Randers eller Århus engang efter sommer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...