Gæst Skrevet 23. Juli, 2015 Der kan man bare se hvor galt man kan komme afsted.jeg ringer til kvinden. For at vide jeg skal køre til en bestemt gade. Ringer op og siger nu er jeg her.får at vide jeg skulle have sendt en SMS. Spørger så om den halve time hun tilbyder er med flere udløsninger. Hvortil svaret er du er ikke den rigtige til mig du søger noget andet. Jeg. Siger det blot var et opklarede spørgsmål og jeg stadigvæk selvom det er med en udløsning gerne vil træffe hende hvortil svaret er nej tak det har ingen interesse.så blev man så klog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juliefan 32 Skrevet 23. Juli, 2015 Er det hende her? https://annoncelight.dk/showad/178408 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2015 Hende har jeg oplevet noget lignende med da hun huserede i Greve. En liiiille smule ustadig. Jeg kom også til at sige et eller andet forkert i telefonen, så var der lukket for det varme vand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thegreekfreak 22 Skrevet 8. August, 2015 Hun er meget useriøs og jeg ved ikke hvad det er hun bruge sin tid på, men det ser ud som om vi alle har oplevet noget alla det samme.Jeg spurgte hende også om et opklarende spørgsmål (noget lignede dit) hvorefter hun blev sur og sagde jeg skulle lade være med at spilde hendes tid?!?? MEGET mærkelig GP... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 907 Skrevet 10. August, 2015 ...skal lige forstå det korrekt, ligger hun klar og så kan man bare gå i gang, og tømme sig i hende, uden gummi..?Sådan ser det jo ud på billederne. Vildt nok, men måske en årsag til, at hun rent faktisk sorterer en smule. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 10. August, 2015 Jeg har været der en gang for fire fem år siden. Det var med gummi.Man går ind, hun ligger i en seng i et soveværelse, og man går i gang. Hun sagde ikke meget.Bind for øjnene, ja, men er ret sikker på, at hun kunne kikke ud under bindet.Egentlig et frækt koncept, har også prøvet det en gang for mange år siden via hedengangne 0059 med en anden pige.Kommer ikke igen til hende her, det var sgu for kedeligt..VenligstFrench 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 12. August, 2015 Mon ikke det er præcis som hun skriver: "Q der udlever fantasi". Så i virkeligheden er det vel hende, der er kunden - hun får bare os andre til både at yde og betale - hvilket jeg egentlig synes er ret godt gået. Man kan jo heller ikke sige, at hun snyder nogen, for hun gør MEGET tydeligt opmærksom på, hvad hun vil. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 132 Skrevet 12. August, 2015 hun tænder vel på uforpligtende sex UDEN spørgsmål.Hold din kæft, knep og gå igen. Bare der var flere piger der var sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 13. August, 2015 jeg synes da det er skønt hvis hun nyder det hun laver - det er da skønt for en mand at have sex med en pige der elsker det hun laver - eller nyder det helt igennem så det er vel bare en bonus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2015 Jeg kan helt ærligt ikke se det er et problem man stiller et afklarende spørgsmål.nu skriver hun også at nogen dukker op på adressen og beder om mere end hun tilbyder... Ved ikke hvad der henvises til men som sagt hun havde sagt en halv time til x antal kroner og da jeg er fremme er jeg i tvivl om hvad det i inkluderer og jeg spørger om man må komme mere end en gang og så er jeg den forkerte. Okay det kan godt være jeg så overtræder en grænse men jeg forsøgte såment blot at kende de præcise spilleregler i respekt for ikke at overtræde dem. Men det svarer vel så til det er bedre at antage i det her tilfælde også komme til noget forkert. F.eks. Fremgår det ikke om du må slikke hende eller berøre hende. Kysse hendes bryster etc... Måske er det blot mig men jeg føler ikke rammerne er stukket så klart ud at et opklarede spørgsmål eller to er forkert... Men det var det altså her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 14. August, 2015 JVed ikke hvad der henvises til men som sagt hun havde sagt en halv time til x antal kroner og da jeg er fremme er jeg i tvivl om hvad det i inkluderer og jeg spørger om man må komme mere end en gang og så er jeg den forkerte. Okay det kan godt være jeg så overtræder en grænse men jeg forsøgte såment blot at kende de præcise spilleregler i respekt for ikke at overtræde dem. Men det svarer vel så til det er bedre at antage i det her tilfælde også komme til noget forkert. F.eks. Fremgår det ikke om du må slikke hende eller berøre hende. Kysse hendes bryster etc... Måske er det blot mig men jeg føler ikke rammerne er stukket så klart ud at et opklarede spørgsmål eller to er forkert... Men det var det altså her Man kan sige at det er en ægte GFE-oplevelse, hvor hun vil have, at du skal gætte hvad hun tænker?Seriøst virker det til at hun har en sub-fantasi om at blive taget af en fremmed uden noget snak om noget som helst. Jo mindre kontakt des bedre. Derfor vil alle spørgsmål potentielt ødelægge det for hende? Altså som lidenskab.... skriver:Mon ikke det er præcis som hun skriver: "Q der udlever fantasi". Så i virkeligheden er det vel hende, der er kunden - hun får bare os andre til både at yde og betale - hvilket jeg egentlig synes er ret godt gået. Man kan jo heller ikke sige, at hun snyder nogen, for hun gør MEGET tydeligt opmærksom på, hvad hun vil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 14. August, 2015 Det er lidt af en stramning, at kalde det for en fantasi, når hun har haft det koncept i årevis man skal i hvertfald ikke forvente en kvinde, der lige skal have levet en fantasi ud en gang eller fem. Det er ren rutine for hende. Hun ligger bare og tager imod...hvis det er nogens fantasi, så er det mandens fantasi. Og det er vel egentlig også godt nokkom dog ikke i den tro, at det er nyt og spændende for hende, når hun har gjort det i årevis VenligstFrench 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 16. August, 2015 Jeg har besøgt denne kvinde igennem rigtig mange år efterhånden og er vild med hende koncept, hun kan lide sit koncept og netop derfor hun nok kun køre med det, ingen kompromiser. Hun ligger nu ikke passiv, ikke med mig og kan selvfølgelig kun dele ud af min egen erfaring, men taler frækt og forskellige stillinger, få grænser hvis man tænder hende. Men tror så også hun ikke gider dem hun ikke tænder på og siger nej og det er sgu da ikke fedt at få nej fra et betalingspige. Et godt råd er at lade være med at besøg eller lav aftale med hende hvis du ikke selv får liv i kalorius ved konceptet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
R-M 45 Skrevet 16. August, 2015 hvad koster det og hvor lang tid har man? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 187 Skrevet 17. August, 2015 Er det samme "Ægte Nymfoman" som der var en ivrig diskussion sidste år om her på siden.?der var nogle som følte sig lidt truede af hendes billeder og mente at hun ikke var født det køn hun er nu.men klart Pluspoint for konceptet. Det er en praktisk men kold løsning, personligt har jeg mere interesse i at blive forkælet af en der kigger mig i øjnene og kender mine preferencer.Jeg var der en gang og fandt dermed ud af at det var ikke for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 17. August, 2015 Hvad fanden laver man hos en kvinde med bind for øjnene, hvis man kan lide at se ind i dem Jeg kan nu sætte spørgsmålstegn ved om du har besøgt hende, for så ville du ikke være i tvivl om hendes køn, hendes bryster har aldrig set snærten af silikone og hendes ar efter keisersnit ser man vidst heller ikke på mænd Hvad fanden får du ud af at sætte sådan et rygte i gang? har hun gjort dig noget eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 187 Skrevet 17. August, 2015 Rolig nu.Hvis du læser hvad jeg har skrevet så læst jeg emnet her på siden, jeg deltog ikke i den.mht mit besøg så er jeg altid nysgerrig for at finde nye sjove oplevelser. Det er den måde man finder sine grænser.Du kan ikke sige at du ikke kan lide rosenkål uden at have smagt på mindst en. God madlavning kræver at man smager på alle ingredienser og derefter laver sin yndlings. Nyd det gode vejr, livet er sgu for dejligt.Peace 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 17. August, 2015 Du deltager da i den nu, ved at sætte spørgsmålstegn ved hendes køn, og der mister du sgu respekt!Du kan have meninger og man kan diskutere smagen af hendes koncept for at blive i din mad-formulering, men løgn skal man mane til jorden og ikke opildne, lad os behandle kvinderne ordentligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. August, 2015 Som jeg læser Thomas28's indlæg, så er det "Ægte Nymfoman", som han har besøgt, og hvor han stiller spørgsmål ved hende køn.Han er i tvivl om hvorvidt "Ægte Nymfoman" er den samme pige som https://annoncelight.dk/showad/178408 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 18. August, 2015 Hvor er der et link til ægte nymfoman, så kan jeg fortælle om det er den samme kvinde eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 18. August, 2015 Et godt råd er at lade være med at besøg eller lav aftale med hende hvis du ikke selv får liv i kalorius ved konceptet.Jeg forstår hendes koncept lidt derhenad at hun må have det ligesom en fyr der besøger en domina - så skal dominaen ikke begynde at spørge om man har lyst til f.eks at slikke hendes fisse.Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om man kan få hende til at kæle lidt for en med hånden, hvis det kniber lidt? Og hvordan har hun det med sex mellem brysterne? Og må man sprøjte på dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 19. August, 2015 Jeg synes ikke der er noget dominans over hendes koncept?.. det som tænder mig er jeg selv går ind og hun ligger klar og leger, ingen aftale og snak om pris osv før man går i krig på hende. Første gang var spændingen vanvittig stor, for hvem gik man ind til, men den var god nok hun lå klar.Jeg har tit brugt hende som slavetøs, hvor hun både sutter og rør ved mig, hvorfor skulle hun ikke det bare fordi hun ligger klar Jeg oplever få grænser hos hende, min erfaring siger mig også at det handler om at ophidse hende netop feks ved at slikke hende, for så er der stort set ingen grænserJeg har også besøgt hende, hvor det var lige på og hårdt i begge huller, tømt og gået igen Et minus er at hun kan finde på at sende en sms at nu stopper hun for i dag, lysten er sluppet op, og det er pisse irriterende hvis planen var at komme forbi, men til gengæld kan der også komme en sms om man vil være med til GB eller creamepie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg