Hop til indhold

Lotus Helkropsmassage Randers

Featured Replies

Skrevet

Efter at have besøgt Lotus Helkropsmassage i østergrave 3, Randers (tidligere Isaan Thaimassge) er det helt klart blevet mit fortrukne sted, når jeg går efter god massage. Jintana som overtog stedet 1/7 har en fantastisk evne til at finde de steder der trænger til massage og giver en god hård massage, faktisk noget af det bedste jeg har fået længe. Jintana har besluttet at det skal være en pænt sted, så det er slut med ekstra ydelser, men går man efter god massage til en rimelig pris er hun absolut et besøg værd.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hehe det kan jeg godt følge, jeg var der forbi lige inden butikken skiftede navn. og jeg døjer lidt med mine ben, og skal da lige love for jeg fik tåre i øjnene, og piv som en forslået kat.. men for pokker et par timer senere var det virkelig som om man havde fået sovet igennem og startede på en frisk, hun er dygtig og finder de pokkers punkter hvor man er øm, alle steder rundt på kadaveret, også de steder hvor man ikke troede man var øm... det var dejligt og kan virkelig anbefales . jeg mener det var 300kr det kostede.. jeg gik kun efter massagen og det fik jeg.. 9/10. men hun kan godt være lidt svær at komme i kontakt jeg havde gået or cirklet nogle gang før hun åbnede..  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.