Hop til indhold

Recommended Posts

Er jeg den eneste der synes der er flere og flere hutslere på SD som vil gerne penge forud?

Lad nu være med at sende penge til dem. De er HELT sikkert kun ude på at snuppe dine penge.

god jagt derude.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver altså ikke være negativt. Jeg forlanger forudbetaling for transport hvis man ikke ønsker eller ikke har muligheden for selv at komme og hente mig. Det er eneste mulige gardering mod at jeg ikke kører forgæves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver altså ikke være negativt. Jeg forlanger forudbetaling for transport hvis man ikke ønsker eller ikke har muligheden for selv at komme og hente mig. Det er eneste mulige gardering mod at jeg ikke kører forgæves.

men når man nu tilbyder at hente dem eller være ved dem...og de stadig gerne lille vil have 500kr dispositum......

det må du da give mig ret i at det lugter langt væk.

har oplevet det fra bla.

jeg-kigger og ungpigeinød

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja også ungpigeinød.. Tilbød og hente osv.. Men vil stadig ha overført penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer der i øvrigt CPR-validering på mobile-pay,og man kan kun have én mobile-pay konto pr. CPR.nr. så svindlerne har knapt så nemt ved at fortsætte deres lukrative forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja også ungpigeinød.. Tilbød og hente osv.. Men vil stadig ha overført penge. 

Der var også en jeg tilbød at hente, fremfor at betale for togbilleten - siden hørte jeg ikke mere til hende :rolleyes:

Det er nok ikke uden grund Sugardaters advarer mod at man overfører/betaler penge til personer man ikke kender - så lad være med det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan stadig huske hende som ville have pengene ind ad brevsprækken, inden hun ville lukke op :shock:

Kun pengene? - så har du ikke besøgt sutteklubben :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...