Maxxx6000 46 Skrevet 23. Juli, 2015 Er jeg den eneste der synes der er flere og flere hutslere på SD som vil gerne penge forud?Lad nu være med at sende penge til dem. De er HELT sikkert kun ude på at snuppe dine penge.god jagt derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 23. Juli, 2015 Det behøver altså ikke være negativt. Jeg forlanger forudbetaling for transport hvis man ikke ønsker eller ikke har muligheden for selv at komme og hente mig. Det er eneste mulige gardering mod at jeg ikke kører forgæves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 24. Juli, 2015 Det behøver altså ikke være negativt. Jeg forlanger forudbetaling for transport hvis man ikke ønsker eller ikke har muligheden for selv at komme og hente mig. Det er eneste mulige gardering mod at jeg ikke kører forgæves.men når man nu tilbyder at hente dem eller være ved dem...og de stadig gerne lille vil have 500kr dispositum......det må du da give mig ret i at det lugter langt væk.har oplevet det fra bla.jeg-kigger og ungpigeinød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2015 Ja også ungpigeinød.. Tilbød og hente osv.. Men vil stadig ha overført penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 24. Juli, 2015 Nu kommer der i øvrigt CPR-validering på mobile-pay,og man kan kun have én mobile-pay konto pr. CPR.nr. så svindlerne har knapt så nemt ved at fortsætte deres lukrative forretning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. Juli, 2015 Ja også ungpigeinød.. Tilbød og hente osv.. Men vil stadig ha overført penge. Der var også en jeg tilbød at hente, fremfor at betale for togbilleten - siden hørte jeg ikke mere til hende Det er nok ikke uden grund Sugardaters advarer mod at man overfører/betaler penge til personer man ikke kender - så lad være med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg kan stadig huske hende som ville have pengene ind ad brevsprækken, inden hun ville lukke op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. Juli, 2015 Jeg kan stadig huske hende som ville have pengene ind ad brevsprækken, inden hun ville lukke op Kun pengene? - så har du ikke besøgt sutteklubben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg