Hop til indhold
Guest Dialga

Hannover

Recommended Posts

Guest Dialga

Hej de kloge herre. 

 

Har mulighed for at have lidt sjov i morgen i Hannover ( fra ca.  kl 22) det skal være ude og det skal være i Hannover. Har kigget lidt på total club og fkk villa, hælder mest til fkk villa da jeg kun har erfaring med fkk fra ARTEMIS og overhovedet ingen erfaring med flatrate klubber. Kunne godt tænke mig at prøve total club da jeg har læst en del herinde fra om gode oplevelser, men jeg er lidt kræsen vedr. Piger og deres Udsen. Så hvad vil de herre anbefale og er der andre muligheder i Hannover. 

 

Dialga

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give Oralis ret. Hvis du er ude efter modeltyper, så drop TCH. Selv om der kan være nogle kønne piger imellem, er det ikke garanteret, og det er heller ikke nødvendigvis dem, der giver den bedste sex. Min absolutte yngling på stedet (http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/?p=228) er utroligt sød og charmerende, og hendes smil kan hurtigt smelte mig. Men hun er fyldt 22 for en hel del år siden, og er ikke model-lækker, så hvis det er det, der betyder mest for dig, skal du kigge et andet sted hen.

En anden pige, som jeg ikke kan huske navnet på lige nu, og som ikke er der i øjeblikket, var helt vild køn og temmelig kedelig i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...