Hop til indhold
Tony_Hawk

Nicolle23 i Aalborg(Ekstrabladet.dk)

Recommended Posts

Hej

Jeg har tidligere efterlyst om nogen har prøvet denne skønhed eller stella22.

Jeg valgte at "tage en for holdet", hvis man kan kalde det det, og besøgte pigerne i går. Jeg aftalte med Nicolle pr. sms at jeg ville komme forbi, og jeg ville gerne om jeg måtte vælge mellem pigerne når jeg kom for jeg ku se de begge var i samme hus, og det var helt ok.

Har sagt det før og siger det gerne igen, huset er IKKE diskret, det ligger i et slags villakvarter med mange private huse og haver lige op til, og du skal stå helt udenfor og banke på og afvente, og når man selv bor i Aalborg er man lidt parnoid. Men iklædt spion udstyr begav jeg mig afsted, og bankede på og en sød mørkhåret pige åbnede, helt klar IKKE hende på billederne, men en sød naboens type pige med lidt mere fyldige lår og en lille A-skål, men rigtig sødt og uskyldigt ansigt.

Den første besked jeg får er "Stella is busy - you still want?" og jeg tænker at det var sku da træls, men fair nok, og hende her ser jo mega sød ud. Jeg kommer ind i et værelse hvor der ligger en madres på gulvet, og første minus er at der ikke skiftes lagen eller ligger noget der fjernes. Jeg vælger 15 min. til 600 kr. da jeg ofte føler jeg spilder mine penge på de halve timer(kommer for hurtigt og er ikke den store forkromede GFE jeg søger). Jeg bliver tilbudt et bad, og da jeg kommer retur fra badet har hun forladt rummet og snakker med en anden pige i en stue agtig ting, kunne jo have været stella. Jeg kan se over i et andet soveværelse hvor der står tilsvarende madres. Nicolle kommer tilbage kun iført undertøj, og har en ganske fin krop, ikke super petit som jeg foretrækker, men stadig rigtig smuk og lækker. Hun smider det sidste og begynder at kysse... Utrolig dejlig service som ellers ikke var en del af aftalen, men mega lækkert. Herefter blowjob med gummi, og hun får turen i missonæren indtil det slutter(lidt for hurtigt ;-) ). Alt i alt en rigtig god oplevelse med en sød pige, desværre bare en rigtig dårlig lokation som trækker ned.

sted: 5/10

Pige: 8/10

service: 8/10

Kommer igen, men det er for at prøve stella :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den fine anmeldelse. Har selv øjnene på Stella. Som en af et par stykker som tilbyder services i Aalborg lige nu. 

Hvis jeg når Stella før dig, så mider jeg anmeldelsen ind her .. som min første ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...