Hop til indhold

Åben eller Lukket? Hvor er de?

Featured Replies

Skrevet

er det bare mig eller er det blevet svært at være "sent" ude og lede efter noget hygge?.

Nu arbejder jeg jo et stykke ud på natten og dertil er der da nogen der tilbyder noget hygge, men umiddelbart er de ikke til at komme i kontakt med. 

Så folkens, kender i nogen nær Sæby (100 km derfra) Som i ved køre døgn service? Eller sent service? Eller er det håbløst!?

Håber på jeres forståelse.

Vh. Madsen01

Skrevet

Men det er i hvert fald en brandgod anmeldelse, tak for den.

Skrevet

Dårlig stil at gøre grin med en newbie, det var bedre om du bare bad admin om at flytte indlægget :)

Skrevet
  • Author

Ups... Forkert side, lige lidt for hurtig på tasterne - jeg ser om jeg ikke kan få den lagt det rette sted hen.
Min fejl

Jeg beklager folkens - løb bare igennem for at høre efter nogle muligheder og svar. 

Jeg har flyttet det over i "diverse" og beklager endnu engang- 

Skrevet

Dårlig stil at gøre grin med en newbie, det var bedre om du bare bad admin om at flytte indlægget :)

Nu har jeg for nogle få timer siden fortalt, hvordan admin har ignoreret to af mine mails, så det gider jeg ikke bruge tid på mere.

Skrevet

Nu har jeg for nogle få timer siden fortalt, hvordan admin har ignoreret to af mine mails, så det gider jeg ikke bruge tid på mere.

Jeg er sikker på de har læst dine mails, som jeg nærmere ville kalde et debatindlæg, men ikke fundet det relevant at svare på dem - derfor kan de jo godt have taget action på det du har skrevet om eller bare afventer hvordan diskussionen forløber ;-)

Jeg har også selv stillet forslag til hvordan siden burde håndteres, uden at det umiddelbart har medført ændringer - men er sikker på de har gemt dem bag øret til evt. senere brug, når de reviderer siden.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Nu er der også forskel på at sende en mail til Administrator og så på at anmelde/rapportere et indlæg til moderationen. Sidstnævnte tages der typisk hånd om ret hurtigt.

Skrevet

Har du prøvet at kontakte nogle af de piger du finder interessante på forhånd og lave en aftale? Så var det måske nemmere at få lidt nattesjov. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.