Hop til indhold
Funky

Latifa på Sydhavnen (Brunas stand-in)

Recommended Posts

Hej brødre

Så jeg er netop kommet tilbage efter et besøg hos Bruna - eller det troede jeg i hvert fald det viste sig at være Latifah jeg havde besøgt.

Sted at de efterhånden velkendte lejlighedsbyggeri på sydhavnen, hvor de som de polske piger høre holder til.  Jeg havde ringet på forhånd og aftalt en tid og fik den rette adresse dag jeg kom frem frem og ringede til dem.

Da jeg kom op i lejligheden bliver en lidt overrasket  over at blive mødt af en topløs blondine og troede faktisk at hun bare vil følge mig ind på værelset.  Da hun imidlertid ikke giver anledning til at forlade værelset tænkte jeg at det kunne jo vel egentlig også være hende for jeg har ikke besøgt bruna før. Hun så heller ikke helt skidt ud, så jeg tænkte "pis med det, lad os se hvor det fører hen".

Efter et hurtigt bad gik vi i gang med lidt dejlige kys hvorefter hun gav et faktisk rigtig godt blow. Masser af spyt og semidybt.

Da hun fandt ud af at jeg kunne lide at blive pirret bag til forsøgte hun sig med et hurtigt mersalg af sorte kys, men da jeg afslog det tryllede hun en (lidt vel omfangsrig) dildo frem og monterede den med et kondom. Jeg er sgu ikke vant til at få noget deromme, så helt ind kom den aldrig, men det var frækt alligevel. 

Da hun så, at jeg tændte på det, blev hun ekstremt determineret på at få afsluttet seancen og gav sig til at spille min pik af i hyperspeed. Når jeg nu havde købt en halv time (til 800) syntes jeg, at jeg skulle ha' hvad jeg kom for, så jeg forsøgte at få hende til at sætte tempoet lidt ned, men det ville hun ikke, så inden den gik på mig tog jeg hendes hånd og stoppede forehavendet og der udspillede sig nu en veritabel kamp om pikken. Godt den er solidt monteret...

Jeg gav mig nu til at slikke hendes velduftende og pæne fisse og det virkede hun til at nyde og blev fint våd. 

Efter lidt tid begyndte hun at styre mit ansigt og hugge med underlivet. Om hun kom, ved jeg ikke, men hun fakede alternativt rigtig fint - og så kan det vel strengt taget være ligegyldigt:-D

Jeg begyndte nu at knalde hende, hvilket var fint, men efter et øjeblik ringede hendes telefon og hun afbrød samlejet og begyndte at tale med en der formentlig var mutter. Hun rejste sig derefter og åbnede døren og talte med nogen og Bruna stod udenfor. Derpå vendte hun sig om og signalerede, at vi var færdige! Da jeg stod med dunkende jern på sagde jeg at den skulle gøres færdig, og hun sprang allernådigst på alle fire og jeg fik afsluttet. Ikke som jeg havde håbet, men i det mindste afsluttet...

Stedet: 10/10 - lækker lejlighed og diskret, for der er jo ingen som kan vide hvem man besøger

Udseende: 8/10 - smukt ansigt, men brysterne var ikke så pæne

Sex: 7/10 -sådan set ret god til det hele men turbospilleren trækker ret meget ned

Oplevelse: 4/10 - når man bestiller en bestemt pige er det ikke i orden at prakke en stakkels liderdum fyr en anden på og sammenholdt med at hun prøvede at afslutte mig imod min vilje og endda alligevel snød med tiden, kan jeg ikke trække karakteren højere op. Jeg kunne da godt forestille mig at en anden kunne få en OK oplevelse med hende, men man skal være godt oppe på mærkerne for ikke at blive hustlet.

Gentagelse? HELL NO.

Jeg mangler lige at tilføje, at der gik 28 minutter fra jeg ringede på, til jeg stod ude på gaden igen, hvilket omfattede at komme op til lejligheden, et bad og de indledende øvelser med at ninja-snige sig ind i lejligheden og få betalt. 

Med andre ord: de snød på tiden. 

Redigeret af Funky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Hæhæ...næe det er sgu' ikke altid lige nemt at komme igennem til en god gang kvalitet sex, især ikke når man skal kæmpe om sin egen pik, dildo i numsen og afbrydelse af telefonopkald midt i det hele. :-)

Tak for advarslen - det er nok ikke det sted jeg skal besøge næste gang turen går til hovedstaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...