Hop til indhold
sydjyden

Michele37.dk i Vejle

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Michele i Vejle for et par måneder siden (beklager forsinket anmeldelse), kan se hun er omkring Varde nu.

http://www.sexpiger.dk/4517

Helt kort kan hun godt anbefales :-) Lidt uddybning - jeg havde aftalt en times leg for 1600. Med et lidt anderledes setup, hvor jeg ankom til stedet (privat sted centralt) og fik bind for øjnene inden jeg havde mulighed for at se hende. Så legede hun frækt med mig efter de ønsker jeg havde sendt på mail (detaljerne beholder jeg for mig selv). Hun virkede dejlig varm, opmærksom og tændt. Jeg fik bindet af efter lidt leg og så en flot, moden Q. Mindre end jeg troede, en lille petit dame med pænt store bryster, frækt glimt i øjnene. Tror man kan lægge 5 år til den angivne alder, men det var fint med mig,

Fik en fræk oplevelse, gode blowjobs og imødekommende behandling i OK omgivelser, tydeligvis en diskret privat lejlighed med gode bademuligheder.

Pigen: 8

Stedet: 8

Gentagelse: nok ikke. Fin oplevelse, men manglede lige den sidste wow-effekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...