Hop til indhold

Recommended Posts

Har tænkt længe, nu snart 2 uger om jeg skulle lave en anmeldelse af santasgirl erfaring.

mit første sugar besøg kunne godt blive det sidste.

havde aftalt et tidligt møde for et par lørdage siden, da jeg var blevet nysgerrig efter at have 

læst her på siderne at det var en lækker pige, en anelse buttet, hvilket jeg er ok med....

ankom, sms inden jeg går ind, bind for øjnene som tidligere beskrevet, men det var mig der skulle have haft det. Værelset

var et meget rodet og halvbeskidt lille rum, en madras på gulvet og en kraftig pige med et halstørklæde for øjnene.

jeg vil gætte på Ca.  90 kg og det er jo ok, hvis man tænder på kraftige piger, jeg sagde til hende at jeg havde fortrudt, men at hun selvfølgelig 

fik lommepenge som aftalt. Og så halen mellem benene og ud af røret så galant som jeg nu kunne, suk... lidt pinligt..

Her på siderne har jeg intet kunne læse om størrelsen på pigen, som så samtidigt ikke er midt i tyverne som beskrevet på SD, snarere

midt i trediverne. Forstår ikke at man ikke er mere ærlig i de helt åbenlyse ting i anmeldelser, såsom vægt og Ca,. Alder...

Nå, jeg tror jeg holder mig fra de glade amatør piger og går efter semi og helproffer istedet, men det er jo bare mig.... :-)

havde så et 4 dages job i Hamborg, hvor jeg bestilte roomservice bestående af en fuldtatoveret pige på tredive med splittet tunge og en 21 rødt med mælkehvid hud og store brystet på en gang i et par timer, men det er jo en helt anden historie. He he.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Romeomand

Forstår ikke at man ikke er mere ærlig i de helt åbenlyse ting i anmeldelser, såsom vægt og Ca,. Alder...

Sådan skriver du i dit indlæg, forstår dig godt men hvis du læser hele strengen hvor der bliver skrevet om Santasgirl så vil du se at trådstarter "kan det der "

er blevet smidt ud af Eroguide,

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

kaufmich.de er hvad Hamborg angår guld.....

Nu er det her Sugarbabes i Danmark, men kan du ikke skrive lidt mere om pigerne på Kaufmich i Tysklandsforummet, da jeg nok modtager meddelelser fra http://www.kaufmich.com/user/register, men hidtil ikke har villet ofre tid på at få kontakter derigennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, har jo kun den ene erfaring.  Boede ganske tæt på Reeperbahn i Hamburg på hotel Ibis, gik ned i gaden første aften og samlede lidt appetit.

var sågu lidt nede efter den oplevelse med sugar i DK.

har her på Ero set flere tråde der refererer til Kaufmich, og vr tilpas langt væk hjemmefra til at jeg ville give KM et forsøg. 

Havde 4 dage hvoraf de sidste to var uden kolleger om aftenen.

Sad og kiggede torsdag om aftenen på KM, og ringede til en for mig vildt freaky udseende pige på 30, med spaltet tunge og piercinger og tats over det meste af kroppen.

vi hyggesnakkede lidt på tysk, og jeg fortalte hende at jeg godt kunne tænke mig et besøg på mit værelse, champagne, vodka og redbull og en bonuspige, som skulle være helt modsat hende, mælkehvid hud, 19-21 år og frisk på det hele.

altså en risig omgang svinsk sex, med 0 tabu fra alle sider.

hun ville tænke over det, men ville ikke afvise at det kunne være sjovt...

hun ringer tilbage efter en times tid og siger ok, hvis hun må springe fra hvis der ikke er god stemning. 

Vi aftaler 200 for 3 timer... om fredagen kl. 20.

jeg kontakter en rødt der passer på min profil, og kan se at hun er en Freak,  hun vil lave det hele i sin profil, incl. Trekant og ting som jeg ikke håber kommer på menuen...

hun var frisk,  specielt da jeg fortale hende at hun skulle slikke af en spaltet tunge hvis jeg fik noget at bestemme.. 200 for 3 og kl. 20 var på plads.

fredagen på job sneglene sig afstedkommer og jeg tænkte kun på aftenens aktivitet og om de nu begge mødte op da det ellers ville falde lidt til jorden...

kl. Lidt i 20 ringer min reserve mobil og spaltet tunge siger at de begge står udenfor og venter.

jeg dribler ned og får dem med i elevatoren,  kortbetjent så ingen forkerte kommer op...hehe.

ok stemning i liften og på værelset har jeg gjort klar med nedrullede gardiner og dæmpet belysning og champagne / vodka og redbull cocktail i nogle store longering glas...

vi ordner betalingen og........

det var lige efter drejebogen, fik ok til at filme lidt privat, til senere lejligheder og har kigget den et par gnge eller 10 siden, OMG, det er det videste jeg här prøvet og jeg er ikke en novice....

Har aftalt en reprise om en måneds tid, men er bekymret for om det kan måle sig med en aften hvor alle slap alle tøjler løs.

ingen Penetration men ellers alt uden hylster.... ellers var det en 100 vellykket fest...

De tog afsted 00.30 efter 4,5 timer og der var jeg virkelig slidt op....

Vil bestemt prøve igen i Hamburg,  men tror jeg skal sætte et nyt hold til lejligheden...

jeg tror jeg har ramt en dag hvor dagsformen var i top på hele holdet og de kunne begge godt lide en mand der havde gjort lidt ud af setuppet.

De fortalte mig på hver sin måde at de havde været spændte og liderlige, fordi jeg havde beskrevet aftenen forløb for dem...

behandlede dem respektfuldt men tog også styringen...

det er kun den ene oplevelse jeg har til nu, men ved at ringe dagen før og lave lidt planlægning, tror jeg at mange kunne få en god oplevelse.

vil lige sige at jeg fik to afslag inden jeg fandt rødtoppen.... De ville ikke hvis det først var næste dag, ingen trekant, og andre betænkeligheder.

spaltet tunge er ferie i 4 uger, og hun indgår med sikkerhed i en omme. ... 

håber det hjælper dig lidt...

Vh. 

Romeomand. 

 

Beklager min åndsvidenskab autokorrektur på tysk giver nogle underlige ord...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...