Hop til indhold

Thai Smile - stadig den bedste massage

Featured Replies

Skrevet

Har tidlige skrevet om de søde og frække piger hos Linda i Buddinge:

Har siden da besøgt det mystiske gule hus flere gange og konklussion er klar; Linda er meget seriøs med at personalet kan det behandlingmæssige til top karakter. De er alle sammen meget dygtige piger. Min personlige favorit er Phim der er både er stærk som en okse, blid som et lam og altid underholdende. Her kan jeg få den hårdeste massage jeg har fundet i Danmark - perfekt add-on til kiropraktik. 

Skrevet

Enig, det er et fantastisk sted. Jeg holder mig dog til Linda, som jeg har super god kemi med - hun ved altid hvad jeg vil have. 1 time med det hele. Skønt.

• 4 weeks later...
Skrevet

Har tidlige skrevet om de søde og frække piger hos Linda i Buddinge:

Har siden da besøgt det mystiske gule hus flere gange og konklussion er klar; Linda er meget seriøs med at personalet kan det behandlingmæssige til top karakter. De er alle sammen meget dygtige piger. Min personlige favorit er Phim der er både er stærk som en okse, blid som et lam og altid underholdende. Her kan jeg få den hårdeste massage jeg har fundet i Danmark - perfekt add-on til kiropraktik. 

Har været hos alle 3 ( da Ida også var der ), og jeg vil sige, at det er en skam, at Ida er taget til Thailand...

Phim giver dejlig massage og ja, hun er ikke stor, men DAMN! den lille ting har kræfter..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.