Hop til indhold
Guest SanseForskeren

Thai Smile - stadig den bedste massage

Recommended Posts

Guest SanseForskeren

Har tidlige skrevet om de søde og frække piger hos Linda i Buddinge:

Har siden da besøgt det mystiske gule hus flere gange og konklussion er klar; Linda er meget seriøs med at personalet kan det behandlingmæssige til top karakter. De er alle sammen meget dygtige piger. Min personlige favorit er Phim der er både er stærk som en okse, blid som et lam og altid underholdende. Her kan jeg få den hårdeste massage jeg har fundet i Danmark - perfekt add-on til kiropraktik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, det er et fantastisk sted. Jeg holder mig dog til Linda, som jeg har super god kemi med - hun ved altid hvad jeg vil have. 1 time med det hele. Skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidlige skrevet om de søde og frække piger hos Linda i Buddinge:

Har siden da besøgt det mystiske gule hus flere gange og konklussion er klar; Linda er meget seriøs med at personalet kan det behandlingmæssige til top karakter. De er alle sammen meget dygtige piger. Min personlige favorit er Phim der er både er stærk som en okse, blid som et lam og altid underholdende. Her kan jeg få den hårdeste massage jeg har fundet i Danmark - perfekt add-on til kiropraktik. 

Har været hos alle 3 ( da Ida også var der ), og jeg vil sige, at det er en skam, at Ida er taget til Thailand...

Phim giver dejlig massage og ja, hun er ikke stor, men DAMN! den lille ting har kræfter..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...