Hop til indhold

Recommended Posts

Lick me, har nu kigget en del på pigerne på hjemmesiden men kan ikke finde tequila, formoder at hun har skiftet navn.

Kender desværre ikke tequila, så hvis du mener hun er på siden kan du vel også fortælle hendes nye navn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du må gerne kig lidt. Det er ret nemt at finde hende

 

Har du haft besøg af hende ?   Jeg har kigget lidt på de forskellige piger, og jeg gætter på at det enten er Ivy eller det kunne også godt være Thea,  men jeg hælder mest til Ivy ?   har jeg ret ?

Vil du sige hvilken piger der er Tequila ?

ivy.jpg

thea.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

du må gerne kig lidt. Det er ret nemt at finde hende

 

du må gerne kig lidt. Det er ret nemt at finde hende ??  skriver du ??     

 

Det er underligt og irreterende at du ikke svarer og er useriøs ??    Det forstår jeg bare ikke, hvorfor du opfører dig sådan ?     Hvad har jeg gjort dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg godt forstå hvorfor Hr. Lick me.    ikke gider svare ??  for du ved ikke hvem tequila er ?  

Jeg har lige siddet og  læst nogle af dine andre  indlæg og kan nu se at de er fuld af stavefejl, ligeså useriøse uden indhold.   ligesom    " du må gerne kig lidt "  ???    korte små spydige bemærkninger ?

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal start med at søg rigtig godt ind I kommer med noget useriøse efterlysninger! Før har jeg afsløre en GP som har skifte navn og fik tæske.. nu gøre jeg det fordi jeg ikke har nævnt hende!

Make up your minds kiddies!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skal start med at søg rigtig godt ind I kommer med noget useriøse efterlysninger! Før har jeg afsløre en GP som har skifte navn og fik tæske.. nu gøre jeg det fordi jeg ikke har nævnt hende!

Make up your minds kiddies!

 

Ærligt talt så forstår jeg ikke noget som helst af de ord du prøver på at udtrykke dig med ?   Jeg ved ikke om du selv kan se det, men det er fuld af stavefejl ?  

Kan du stave og skrive på et ordentligt sprog ?  Eller er det bare noget du gør for at lyde smart ?

Jeg vil forslå dig et kursus   i dansk  ret stavning ?   Hvis du er indvandrer vil jeg forslå at du går til noget dansk undervisning, så vi andre bedre kan forstå dine indlæg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at du får så meget ud af dette, Hungerfucker. Altså andet end at forvandle din egen tråd til et mudderbad.

Lick me er åbenbart en Troll, der har til formål at irritere. Det er derfor knappen "ignorerede brugere" er opfundet.

Ærligt talt så forstår jeg ikke noget som helst af de ord du prøver på at udtrykke dig med ?   Jeg ved ikke om du selv kan se det, men det er fuld af stavefejl ?  

Kan du stave og skrive på et ordentligt sprog ?  Eller er det bare noget du gør for at lyde smart ?

Jeg vil forslå dig et kursus   i dansk  ret stavning ?   Hvis du er indvandrer vil jeg forslå at du går til noget dansk undervisning, så vi andre bedre kan forstå dine indlæg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...