Hop til indhold
beno-21

Bagmænd eller Mafia i Flensborg?

Recommended Posts

Hey!

Har længe undret mig om pigerne i Flensborg har bagmænd/Mafia til at styre deres business eller om de selv tjener kassen? Hver gang man spørger dem så ønsker de ikke at svarer

Håber nogle vil give et svar ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Så vidt jeg er orienteret er de næsten alle selvstændige. Typisk lejer de fleste sig ind i bordellejlighederne på ugebasis, mens nogle få er mere fastboende.

Jeg har kun mødt èn som oprindeligt er fra Flensborg, kun nogle få  er født i Tyskland. Huslejeniveauet kender jeg ikke, men da der altid er venteliste og lejlighederne er møblerede,  er der helt sikkert tale om priser over Flensborgs i øvrigt billige niveau. Ud over huslejen skal der også betales for annoncering. Her har jeg hørt at prisen er over 400 €/mdr. for den fulde pakke der indbefatter Fairgirls, Sexnord og ugeavisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Så vidt jeg er orienteret er de næsten alle selvstændige. Typisk lejer de fleste sig ind i bordellejlighederne på ugebasis, mens nogle få er mere fastboende.

Jeg har kun mødt èn som oprindeligt er fra Flensborg, kun nogle få  er født i Tyskland. Huslejeniveauet kender jeg ikke, men da der altid er venteliste og lejlighederne er møblerede,  er der helt sikkert tale om priser over Flensborgs i øvrigt billige niveau. Ud over huslejen skal der også betales for annoncering. Her har jeg hørt at prisen er over 400 €/mdr. for den fulde pakke der indbefatter Fairgirls, Sexnord og ugeavisen.

(fortsat da jeg blev afbrudt i aftes)

De latinamerikanske og caribiske prostituerede bor oftest i Spanien og kører med højere pris da de skal tjene til rejseomkostninger ( bil eller fly fra Hamborg) oven i alt andet. 

Jeg mener ikke at have mødt "handlede" kvinder i Flensborg, men ikke alle har været glade for deres situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din svar, men en jeg går i klasse med har en veninde som siger at der er et par bordeller som er styret af mænd fra Rumænien og Serbien hun kendte ikke navnet på bordellen, og der handles der både med narko/sorte penge :) Men tak for svaret ven 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ligesom herhjemme er der bagmænd bag mange klinikker. I Flensborg er HA godt repræsenteret. Havde fornøjelsen af at støde ind i en af de søde knallertdrenge for lidt tid siden i Flensborg. Han var en omsorgsfuld Mand, som ville hjælpe en Pige med gode råd vist nok angående betaling af husleje. Pigen reagerede nu noget uhøfligt og råbte og skreg  og virkede egentlig ganske stresset over situationen tsk tsk. 

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...