Hop til indhold
Setra431dt

Millepigen1970 Albertslund

Recommended Posts

Jeg besøgte millepigen i Albertslund. 10/7-2015

Jeg havde bestilt blid sex incl.græsk det tog hun 2300 for.

Blev modtaget af en sød og imødekommende Mille der var klædt i forførende sexet tøj

vi havde aftalt prisen før jeg kom og jeg betalte hende inden vi gik i gang

Mille tilbød mig et bad inden vi gik i gang og hun tilbød at gå med mig i bad

Hun sæbede mig ind og skyllede sæben væk mille fandt vejen til min Pik

som hun kærligt tog i munden og begyndte at sutte og slikke, og  mine nosser fik også en omgang hendes håndarbejde er heller ikke at kimse sig af

Jeg maserede hendes skønne bryster og legede med hendes dejlige fisse og hun er bestemt meget berørings venlig.

vi tørrede os og gik ind på sengen som var beklædt med et lilla latex lagen og stearinlys var der også tændt for hyggens skyld.

hun berørte mig over hele min krop og tog min pik i munden igen denne gang både med deeptroath og masserede mine boller og det var vist ikke første gang hun havde prøvet det

Nu ville jeg også være med i legen så jeg bad hende ligge sig på sengen jeg begyndte at slikke hendes dejlige glatbarberede fisse.jeg slikkede hende også i røven for at udvide hende lidt til jeg skulle op i hendes dejlige stramme røv jeg så en masse legetøj på hendes bord så det begyndte jeg at bruge på hende til hun var godt liderlig. jeg stak endnu en gang min pik i munden på hende så min pik blev stiv igen og jeg tog gummi på og først kneppede jeg hendes dejlige kusse, hvor efter hun blev vendt om i doggy style så fik hun den i røven og det var sku noget hun nød, så kunne jeg heller ikke holde mig længere  jeg trak pikken ud hev kondomet af og kom i munden på hende hun slikkede min pik ren.

vi lå begge udstrakt på lagnet og sundede os lidt hun tilbød mig at vaske mig inden jeg gik.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende hun kan varmt anbefales.

https://annoncelight.dk/showad/180039

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for dine søde ord.

Men sådan vil jeg behandle alle mine kunder. Jeg elsker når i mænd går med et kæmpe smil på læben.

For så ved jeg at jeg har gjort det godt for jer.

Mange knus Millepigen1970

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...