Hop til indhold

Recommended Posts

Enhver der har prøvet at få en aftale i hus med hende, ved at den annonce eller skal vi sige personen bag, er mega fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos de flere piger er et taletidsnummer fint, det behøver ikke være et registreret nummer. Årsag: Vil vi ikke have besøg af dig igen, gemmer vi dig som Nej tak, det kan man ikke med et skjult nummer ;-) Seriøse piger ringer jo heller ikke gæsterne op, så ingen panik...

Den "fælde" hoppede jeg i, i sommer, og det sker ikke igen.

Nu er jeg hverken gift, eller i forhold, så på det område har jeg ikke noget at forsvare. Men jeg lod, i sommer, min liderlighed løbe af med mig og
ringede til 3 massagepiger der, alle, ville have man viste nummer og fik en aftale i stand ved en af dem.

Jeg vil sige at massagen var i topklasse og har aldrig fortrudt de 2 timer, i himlen. Men 2 uger senere ringer min telefon - og gæt hvem der ringer....
Og lige mens jeg sad til en børnefødselsdag, i familien. Jeg smækkede bare på og fik tlf sat på lydløs.

Da jeg, en halv time, senere kommer ud for mig selv var der fire ubesvarede opkald fra det samme nummer og så blev det blokeret.

Det skal siges at jeg ikke er klar over om det var pigen hvor jeg fik massage, der ringede, da jeg jo ringede til 2 andre, for at forhøre om priser
og service, og jeg var bare i området på ferie, så jeg havde ikke gemt nummeret. 

Så den fejl begår jeg aldrig, igen... Og så kan I synge lange, bange, sange om de "seriøse piger" - dem kender man jo ikke på forhånd, desværre.
Og selv vi der er single har et liv ved siden af vores passion for massage - og glædespiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ADVARSEL: kontakt ikke Julie Madsen. Det er en scam. Efter længere e-mail korrespondance med annoncøren mente jeg den var reel og vi aftalte at mødes en lørdag kl. 14.30. Hun bedt mig overføre halvdelen via mobilepay, men jeg insisteret på kr. 500. Tænkt ikke videre over det indtil klokken slår 14.45 og det går op for mig….you’ve been screwed:( Blev godt og grundig taget med bukseren nede .......så passe på derude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...