Hop til indhold
Gæst

Thai-hustler-trick med "fælles" navn

Recommended Posts

Gæst

Efter tip fra profilen rollo 4700 i tråden https://www.eroguide.dk/forum/topic/39518-pt-bedste-body-to-body-med-fuldpakke-afslutning/ bestilte jeg tidligere på ugen tid hos "Or" hos http://www.kinnaree.dk/ Hvidovrevej 80E (adressen står på deres HP, så ingen hemmelighed).

Da jeg ankom til lejligheden, blev jeg mødt af to piger; den ene præsenterede sig som ejeren af foretagendet, mens den anden af ejeren blev præsenteret som "Or" (eller "Oir"). Min underkæbe faldt simpelthen ned, da jeg så denne O(i)r. Og nej, det var ikke pga. "hold op hun er flot", som rollo 4700 skrev i sin anbefaling. Tværtimod!!

I mine 30 år som jævnlig gæst på div. thai klinikker tror jeg aldrig, jeg har set en så grim kvinde! Mest lignede hun en bagstiv grøndlænder-narkoman på Istedgade en søndag kl. 05:30. Hjulbenet, fladrøvet, halvrådne tænder, der så ud til at være kastet ind i munden på hende med en møggreb - eller også havde hun bare børstet tænder med en håndgranat. Brysterne - hvis man kan kalde dem det - hang fladt ned som to brugte kaffefiltre. Hun var klædt i en ternet mormor-nederdel og en halvsnasket, kedelig top.

Jeg smilede til de to piger, og sagde noget i retning af "okay, okay, please let me meet the right Or now", men de insisterede på, at ingen andre arbejdede på klinikken, og at pigen dér var O(i)r. 2 sekunder derefter stod jeg ude på trappen igen.

At rollo 4700 skulle være i lommen på stedet og hyret til at sprede falsk reklame, er selvfølgelig en mistanke, men jeg vil bestemt ikke påstå det. Det er ikke første gang på en thai-klinik, at jeg er blevet præsenteret for en kvinde med navns nævnelse, som intet havde at gøre med den kvinde med samme navn, jeg havde mødt tidligere på stedet. Tilsyneladende er det et udbredt hustler-trick, de bruger. Når en kvinde er populær, så giver man bare alle de andre kvinder på stedet samme navn. Super kortsigtet strategi - i hvert fald for mit vedkommende!

 

 

 

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu ikke I lommen på nogle 

men henne or eller oir som du beskriver er nu ikke hende Jeg har mødt for så dårlig smag har jeg nu heller ikke for håber da du gik igen for det havde jeg da gjort 

Men det er jo ikke sikkert hun har være der den dag hun fortalte mig hun boet i Sverige og hun ikke var der 7 dage om uge som de ellers er 

Men er da ked af du gik en dårlig oplevelse efter at du har læst et af mine indlæg 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rollo 4700, ok, jeg tror dig. Heldigvis skred jeg jo igen, så nogen dårlig oplevelse fik jeg ikke - jeg spildte 'bare' noget tid. Værre er det for dem, som er hoppet i kassen med hende, fordi deres piks (manglende) forstand har drevet dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange thaiklinikker bruger unge modeller som blikfang. Når man så dukker op, så venter der én en noget anden oplevelse end forventet:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...