Hop til indhold

Petite piger - Hvordan? Hvor?

Featured Replies

Skrevet

Howdy!

Jeg er så trött på att alltid när jag kommer in på en massageklinik så er  det en gammal og/eller halvtyk dame som åbner og andra andre piger syns til. Har altså brug for rekommendationer på navn på piger så jeg kan ringe i forvejen og bestille tid hos pigen direkte :-)

Pigen jeg ønsker massage af skal være lille og tynd (Petite) og gerne ung og køn at se på.  Aon på Golden Thai har jeg læst om men hon var på ferie i Thailand.  På mange hjemmesider kan man ju se at der findes sådana piger men det mangler namn på billeder og det er lidt generende at spørge om "i har unge piger" på telefon og vid døren :-)

Jeg foretrækker massageklinikker i stedet for "private" fordi det ikke alltid er sikkert at kemin stemmer og i en massageklinik kan man jo alltid bare takke nej for ekstra uden at det blir genant :-)

Tips modtages taksomt

Med venlig hilsen

Andrew

Redigeret af AndrewR

Skrevet

Jeg var hos Thai Goldfinger i går ved søerne. Der var en pige der var slank/spinkel og køn. Der var desværre ingen ekstraydelser overhovedet hos hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.