Hop til indhold
Guest AndrewR

Petite piger - Hvordan? Hvor?

Recommended Posts

Guest AndrewR

Howdy!

Jeg er så trött på att alltid när jag kommer in på en massageklinik så er  det en gammal og/eller halvtyk dame som åbner og andra andre piger syns til. Har altså brug for rekommendationer på navn på piger så jeg kan ringe i forvejen og bestille tid hos pigen direkte :-)

Pigen jeg ønsker massage af skal være lille og tynd (Petite) og gerne ung og køn at se på.  Aon på Golden Thai har jeg læst om men hon var på ferie i Thailand.  På mange hjemmesider kan man ju se at der findes sådana piger men det mangler namn på billeder og det er lidt generende at spørge om "i har unge piger" på telefon og vid døren :-)

Jeg foretrækker massageklinikker i stedet for "private" fordi det ikke alltid er sikkert at kemin stemmer og i en massageklinik kan man jo alltid bare takke nej for ekstra uden at det blir genant :-)

Tips modtages taksomt

Med venlig hilsen

Andrew

Redigeret af AndrewR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos Thai Goldfinger i går ved søerne. Der var en pige der var slank/spinkel og køn. Der var desværre ingen ekstraydelser overhovedet hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...