Hop til indhold

Daniella første mini GB Bording

Featured Replies

Skrevet

Så blev det dagen hvor jeg prøvede mit første GB med Daniella. Nok ikke med så mange deltager. Jeg meget spændt på om jeg kunne når der var andre end pigen tilstede. Det gik over alt forventning.  Danielle oplæg var et intimt GB med et mindre antal deltagere og vi var 4 som deltog.

Vi fik med en fin kø kultur delt de muligheder mellem os.:D  For blowjobs, svensk, fisseslikming,kys, sex i diverse stillinger osv. Danielle skulle som os  som os andre ha  nogle pauser og  sengen også sættes pa plads igen:lol: den var på vej ud på gaden jøsses dog :lol:  Ellers gik det ellers da ud;-). Ind til man ikke mere kunne mere. Dani var ikke upåvirket af vores holdarbejde og har en del nydelse ud af det:D. Dejligt er også at se det salig smil der kom på Dani  da vi kom i gang:D. Syntes at Dani klarede det fint med at forkæle alle deltagere på en gang:D. Man blev tændt bare se på Dani guffe og samtiden med hun bliver  knaldet:D

Jeg var meget glad tilfreds med med min indsats:D og det overgik mine egne forventninger til mig selv:D. Det indtryk jeg fik fra de andre deltager at de  var tilfredse med GBet og Daniella:D  

Redigeret af hoghunter

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.