Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen, 

Jeg har lige åbnet min bruger her, så jeg ville lige introducere mig selv.  

Jeg har ingen erfaring med glædespiger, men jeg har for nyligt oprettet en profil på SD, hvilket bragte mig herind for at få gavn af jeres erfaringer. 

Jeg har skrevet en del sammen med en ung pige fra Kbh, der går under navnet Cutie_pie. Hun virker ret reel, men jeg ville lige høre om nogen her har skrevet eller mødtes med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har skrevet lidt med hende men der går ret lang tid mellem hendes svar, hun siger det er fordi hun får mange henvendelser. håber dog på at kunne lokke et tlf.nummer ud af hende snart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nogle af anmeldelsestrådene om sugarbabes er blevet lidt beskidte og tvivlsomme, så jeg ved ikke om jeg anmelder det.

Det er forståeligt. For mange kan det måske være interessant bare at høre, om mødet blev til en realitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bekræfter jeg gerne. Mødtes med hende, først til middag, og dernæst overnatning hos mig. 

Hun var rigtig behageligt selskab også under middagen, skræmmende intelligent, hvilket jeg ikke havde ventet (jeg undskylder mine fordomme), dog lidt barnlig og umoden, men det er at vente fra en 18'årig.

Da, min fantasi var at købe en piges uskyld, var hun den helt perfekte, både på grund af hendes personlighed og vanvittigt lille og stramme krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hi sugardad.

er det pigens ægte billede ? kunne godt ligne et der var taget fra et asiatisk ugeblad.

Det er det, selvom det ikke helt gør hende retfærdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...