Hop til indhold
KingTuT

Krakow Polen

Recommended Posts

Hejsa godt folk,

 

Jeg står og skal en tur til Krakow i Polen her om ikke så længe, og jeg har kigget mig lidt om efter massage steder men synes de kan være svære at finde online.

Er der nogle der har nogle sider eller gode tips til hvor jeg skal kigge ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Odloty og Roksa er de to store sider i Polen og begge er tilgængelige på både engelsk, tysk og polsk + endnu flere sprog for Roksas vedkommende. En del har annoncer begge steder, men umiddelbart vil jeg tro der endnu flere annoncer på Odloty end på Roksa. Søgefunktionen er dog noget mere omfattende på Roksa. Odloty havde for nogle år siden en lignende søgefunktion, men nu er den elendig, uden ret mange indstillingsmuligheder sammenlignet med det gamle Odloty og på Roksa.

Der er også Sexatlas men der er ikke nær så mange annoncer som på de to andre og af en eller anden grund er langt de fleste annoncer her fra Łódź, som konkurrer med Kraków om at være Polens næststørste by. Måske er Sexatals kontor i Łódź siden de har så mange annoncer der fra. Odloty og Roksa har ellers ikke specielt mange annoncer fra Łódź, ikke nær så mange som fra andre store byer som Krakow, Wrocław og især Warszawa.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...