Hop til indhold

Recommended Posts

Altså jeg har også været på besøg og egentlig ønsker jeg ikke at putte malurt i bæret, da jeg er sikker på, at alle i andre har haft en god oplevelse. Men da dette er en hj.side med anmeldelser, så synes jeg jeg må bidrage med min oplevelse.

Det jeg oplevede var to søde men totalt uangagerede piger, der tog meget lidt initiativ til at seancen skulle blive ophidsende seksuelt. Kemien var der simpelthen ikke. Jeg fik fransk og dansk, men da de to hele tiden sendte hianden skælmske blikke som om at de synes seancen/ eller mig var grinagtig, så var det ikke frækt, men mere at man havde købt en mund og en kusse og dem fik jeg da lov til at bruge. Men for mig er det vigtigt at seancen opleves gensidig fræk. Det gjorde ikke oplevelsen mere ophidsende. Men som sagt, de var begge søde i deres tiltale mv, men en fræk oplevelse kan man ikke kalde det jeg oplevede, og da jeg gik følte jeg at jeg havde spildt 800 bobs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for alle jeres skønne ord ros og humor. Det gør os meget MEGET glade. Og beærede :P

Værsgod: https://annoncelight.dk/showad/187300

Der er priser samt billeder.

Har længe ledt efter den helt rigtige fødselsdagsgave fra mig til mig, mon ikke jeg har fundet den her, og så har I endda åbent nu på torsdag hvor jeg runder et rundt tal :-) har gemt Jeres nummer så lige pludselig  kommer jeg forbi (efter aftale selvfølgelig)

Varme hilsner til Jer begge

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har længe ledt efter den helt rigtige fødselsdagsgave fra mig til mig, mon ikke jeg har fundet den her, og så har I endda åbent nu på torsdag hvor jeg runder et rundt tal :-) har gemt Jeres nummer så lige pludselig  kommer jeg forbi (efter aftale selvfølgelig)

1955

Troede at det var anmeldelser, der skulle skrives her. Eller du prøver måske at opnå et eller andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1955

Troede at det var anmeldelser, der skulle skrives her. Eller du prøver måske at opnå et eller andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg har også været på besøg og egentlig ønsker jeg ikke at putte malurt i bæret, da jeg er sikker på, at alle i andre har haft en god oplevelse. Men da dette er en hj.side med anmeldelser, så synes jeg jeg må bidrage med min oplevelse.

Det jeg oplevede var to søde men totalt uangagerede piger, der tog meget lidt initiativ til at seancen skulle blive ophidsende seksuelt. Kemien var der simpelthen ikke. Jeg fik fransk og dansk, men da de to hele tiden sendte hianden skælmske blikke som om at de synes seancen/ eller mig var grinagtig, så var det ikke frækt, men mere at man havde købt en mund og en kusse og dem fik jeg da lov til at bruge. Men for mig er det vigtigt at seancen opleves gensidig fræk. Det gjorde ikke oplevelsen mere ophidsende. Men som sagt, de var begge søde i deres tiltale mv, men en fræk oplevelse kan man ikke kalde det jeg oplevede, og da jeg gik følte jeg at jeg havde spildt 800 bobs.

Kære Jesper59. 
Vi er da utroligt kede af at du føler du fik en oplevelse som ikke var optimal. Vi går nemlig højt op i at fornøjelsen er gensidig! 

Måske har du fået et helt forkert billede af os, vi er nemlig ret glade når vi møder jer, dejlige mænd. Så hvis du har fået forbundet vores mange smil til noget negativt, beklager vi naturligvis meget. 
Vi syntes hverken at du, vores øvrige gæster eller diverse seancer er grinagtige. Derimod hygger vi os rigtigt meget. 
Skulle du nogensinde komme forbi igen, tager vi da gerne en snak om din oplevelse så vi kan blive klogere på hvad gik galt. Det er bestemt ikke vores plan at vores gæster skal føle at de spilder deres penge! Vi er her fordi vi elsker det og gerne vil have samt give gode oplevelser. 

Kærligst
Pigerne. <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

1955

Du er meget velkommen torsdag ;-) 

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Pigerne

Tak for sobert svar. Det var som sagt ikke min hensigt, at betvivle andres gode oplevelser hos jer, men hvis jeg skal beskrive lidt af det der gik galt ved mit besøg, var det nok, at jeg havde en forventning om, at jeg entrerede med to piger der var aktive på samme tid og aktiv søgende efter en seksuel oplevelse sammen med mig. Enten direkte ift mig og min krop eller ift jer to. Men når den ene var aktiv var den anden passiv. Måske med en lille strygende hånd over maven som eneste kontakt men med blikket rettet væk fra mig. Hvilket gav mig en oplevelse af fraværd fra vores situation og at det der foregik var ren mekanisk. Jeg oplevede at kemien simpelthen bare var totalt fraværende.  Og det kan jo ske - det ved jeg, men det giver stadigvæk en skuffende oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op jesper. Det er da nogle luksusproblemer du har, hvis øjenkontakt er dit eneste problem. har da selv været ved piger som bare lå der og gjorde ingenting eller snød med tiden, alligevel ikke gav hvad man betalte for eller havde falske billeder. Jeg kan så slet ikke kende den skuffende oplevelse du har haft, for jeg har nu været hos pigerne flere gange og hver gang gået der fra som var jeg født på ny.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Pigerne

Tak for sobert svar. Det var som sagt ikke min hensigt, at betvivle andres gode oplevelser hos jer, men hvis jeg skal beskrive lidt af det der gik galt ved mit besøg, var det nok, at jeg havde en forventning om, at jeg entrerede med to piger der var aktive på samme tid og aktiv søgende efter en seksuel oplevelse sammen med mig. Enten direkte ift mig og min krop eller ift jer to. Men når den ene var aktiv var den anden passiv. Måske med en lille strygende hånd over maven som eneste kontakt men med blikket rettet væk fra mig. Hvilket gav mig en oplevelse af fraværd fra vores situation og at det der foregik var ren mekanisk. Jeg oplevede at kemien simpelthen bare var totalt fraværende.  Og det kan jo ske - det ved jeg, men det giver stadigvæk en skuffende oplevelse.

Hej Jesper. :) 
Du fortjener skam intet mindre end et ordentligt svar - Vi er jo voksne mennesker alle tre. 
Vi er som sagt kede af at du ikke følte at din oplevelse var optimal, det er ikke vores mening at virke inaktive, da vi jo som tidligere skrevet elsker at bruge vores tid sammen med vores gæster - Også dig. 
Vi er ikke robotter, så at du føler at du har fået en mekanisk oplevelse beklager vi, men vi kan desværre ikke ændre på det nu. Vi forsøger at give ALLE vores gæster en god oplevelse, i lige så høj grad som vi forsøger selv at få en god oplevelse. Måske var kemien der bare ikke, som du selv skrev, men vi kan ikke vide nøjagtigt hvad grunden til dette er, ligesom du ikke kan. 
Mht øjenkontakt, har vi taget en snak om at forbedre dette. Vi har bare tidligere oplevet at vores gæster blev ekstra "stille" hvis vi kiggede meget på dem, så derfor prøver vi at gætte os frem til hvordan vores gæster selv vil have det. I dit tilfælde må vi have gættet forkert, og det beklager vi meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op jesper. Det er da nogle luksusproblemer du har, hvis øjenkontakt er dit eneste problem. har da selv været ved piger som bare lå der og gjorde ingenting eller snød med tiden, alligevel ikke gav hvad man betalte for eller havde falske billeder. Jeg kan så slet ikke kende den skuffende oplevelse du har haft, for jeg har nu været hos pigerne flere gange og hver gang gået der fra som var jeg født på ny.

Hov hov sødeste Thomsen. :) 
Husk nu lige på at ikke alle oplevelser er ens, og hvis der gik noget galt vil vi jo gerne vide hvad det kan være vi skal øve os mere på. ;) 
Derfor er vi da alligevel meget glade for at du godt kan lide at besøge os, vi syntes da bestemt også det er en fornøjelse at have besøg af dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok - Thomsen - jeg troede dette var et anmelder-forum, som vel har den eneste begrundelse at vi- brugere af GP´er udveksler erfaringer - eller hvad synes du?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr Bean det er os ;-) 

Hvorfor skifte navne?
Er det så Lotte der er Patricia og Anne der er Celina eller er det omvendt?
Jeg går ud fra det er Lotte der skriver fra denne profil, da 
AnnaHerlev har sin egen profil, der tidligere også har skrevet i denne tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sxren: Nej desværre :D

Mr Bean: Fordi vi har "arbejdet" i jylland for en tid på den blå lagune for et år siden. Så da vi startede her i kbh tænkte vi det var meget sjovt at hedde Anna og Lotte så i vores første annoncer stod der "Anna og Lotte søger Geo" Men ville være ånsvagt og lave en ny profil herinde så folk ikke kunne finde en :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er meget velkommen torsdag ;-) 

Knus

En dejlig oplevelse, pigerne havde købt rød champagne og jordbær i anledning af min føs'da, selv flag var der sat i- super flot :-) Det var min første oplevelse hos Anne og Lotte og min første "2 piger for ens pris", vil ikke uddybe vores halve time, men hold da op det er godt nok udfordrende med 2 så dejlige piger.

Næste gang vil jeg aftale 1 time så vi når hele vejen rundt. - Tak for en dejlige gave.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi takker vores dejlige gæster for nogle helt fantastiske oplevelser. 
Desværre vil denne weekend være sidste chance for at møde os, da vi er nødt til at fokusere lidt mere på vores studier. :) 
Vi håber at vi som færdiguddannede kan komme tilbage igen, men indtil da forventer vi at afslutte med et brag!
Alle vores dejlige gæster ønskes hermed en fantastisk weekend! 

De varmeste hilsner fra Anna & Lotte. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna og Lotte

I annoncerede noget andet for 2 timer siden:

"SIDSTE CHANCE FOR ET MØDE MED ANNA OG LOTTE!!! 
Vi er desværre nødsaget til at sige at det er sidste chance for at møde os NOGENSINDE i denne weekend. Vi håber på en afslutning med et kæmpe brag ;) "

Hvad er der sket i mellemtiden?

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er det når vi er to som skriver. ;) 
Men sagen er den, at hvis der ikke skrives "nogensinde" læser 95% det som om, vi kommer tilbage igen om 14 dage. :D 
- Sagen er den at nu er det tid til at fokusere på studierne, så der går i HVERT FALD 3 års tid før vi igen får tid til at lave ballade her på Amager. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når I skriver Amager, mener I så et stenkast fra kastrup, tæt på Amager Strand, midt på Amagerbrogade eller fem minutter fra Kbh K....? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...