Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/187277

Jeg var i humør til at tage en chance med noget nyt, og da jeg også er glad for store piger, var tilbuddet om to store, unge danske piger ikke til at sige nej til.

Jeg skrev, og de svarede hurtigt, hvilket er rart. De sendte også nogle billeder, men jeg tvivler på at de var ægte: pigerne på billederne havde ingen tatoveringer, men det havde den virkelige vare. Det gjorde dog ikke noget, da de så ud ligesom de skulle.

Jeg blev guidet hen til deres sted over telefonen. Det ligger i nærheden af Amagerbro station. De virkede nye i faget, var utroligt smilende, næsten fnisende, og virkede nogle gange lidt forlegne. Tøjet var de dog ikke bange for at smide, og jeg fik en god og kærlig behandling af dem.

Jeg valgte bare en almindelig omgang til 600, da jeg alligevel ikke er til langsom opvarmning, men mere lige på og hårdt. Tiden havde de et afslappet forhold til, så jeg tog tingene i det tempo der passede mig.

Sexen var god, ligesom jeg ville have det. Jeg fik lov at komme over deres bryster, så det sagde jeg ikke nej tak til.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, så hvis man er til store glade "amatører", så er der en anbefaling herfra.

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henriksto

tændte de på hinanden og havde de lyst til hinanden, eller var det bare lidt på skift??

Del dette indlæg

Link til indlæg

tændte de på hinanden og havde de lyst til hinanden, eller var det bare lidt på skift??

Ja,  det gjorde de. Kunne sagtens forestille mig at de kunne finde på at hygge sig sammen alene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej søde "KnaldeBriks" - Tak for de pæne ord. Det var en sand fornøjelse at have besøg af dig! :) 
Må så oplyse at vores billeder i vores øjne er ægte, da det eneste vi har gjort er at fjerne vores tatoveringer, fordi de er så lette at genkende. (Men derfor er det alligevel super dejligt at du har nydt at besøge os lige så meget som vi nød at have dig her) - Håber at vi ses igen. 8-)

GetAttachment.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

So I decided to visit these two yesterday and I was guided via the phone like the Op said.

When I got in there, I was pretty nervous, but these two were very comforting and pleasant.  They actually spoke great English, which is always a good thing!

They had me lay on the bed and had some small talk and we started. The sex was good!  This was the first time that I have ever had any type of paid GFE, which was totally worth it.  One of them, I was very much more attractive to because she was a great kisser.  We did it in many positions, but the issue was I couldnt cum so we ended up going at least 10 minutes over time, which was ver nice and it ended with one of them jerking me till I came in her hand.  I have to say that was the best handjob that I have ever received.  Afterwards, I cleaned up and they still acted like my girlfriends till even after our date where I received an email, which was very nice.  If you want a GFE like no other, these two girls are what you want! :)

-California Boy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kommer lige fra en tur med tøserne på amager, der er ingen grund til at gengive KnaldeBirks beretning, fra tidligere, de to tøser er sgu for dejlige, er ikke sidste gangen jeg har været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Dette er hermed min nummer to anmeldelse herinde.

Jeg har haft været sammen med Anna før.

Jeg fandt så ud af at hun sammen med veninden Lotte holder noget privat på Amager. Og efter den fantastiske oplevelse med Anna tænkte jeg ja hvorfor ikke. Så jeg ringede og aftale en tid med pigerne. Jeg tog et bad. Satte mig ud i bilen og kørte til Amager. Hvor jeg kunne holde diskret rigtig tæt på stedet(Dog er det betalings påkrævet parkering men det gør ikke noget med deres billige priser) Jeg kommer op til en hyggelig og diskret lille lejlighed i pæne og rene omgivelser. Hvor jeg møder de to søde piger. En dejlig genforening med Anna efter vores sidste "Date" . Jeg køber en halv time med de to søde piger. Og det var bestemt ikke sidste gang. De er jo for dejlige de to piger. Kan varmt anbefales. 

Vi ses igen piger!

Med venlig hilsen T 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

er det nogle af de erfarne gutter der har prøvet disse to skønne piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, sadly this is my last review of these two girls.

We exhanged emails for an hour.  I got to their place a little early since I lived so close and I was so excited for what was going to to occur, so when I called them they told me that they were not available but they were about it  so I waited nearby and it was no big deal ~6-7 minutes tops. When I got there, I saw my two favorite girls in Denmark looking all cute in their sexy little black dresses. As always, I  am always pretty nervous when it comes to these two. Just because there are two of them and one of me I guess. 

Heres what I really like about these two... They laid me on the bed and they talked to me about themselves and I. These girls know how to make a guy feel comfortable and at ease like you are the last man on the planet. WOW!

After ten minutes of talking, the fun began.  Ill just mention the pros for each girl that I noticed that made me even harder for them. Anna: She loves her ass to be spanked HARD and she loves her hair pulled :).  Lotte: (Sidenote: Im sorry Anna but I do favor Lotte a lot, dont hold it against me!) This girl is a great kisser, like I said in my last post, but what turned me onto her is that she stares into my eyes, which was so INTIMATE & HOT and I loved fucking her while staring into her beautiful eyes.  For instance, she doesnt even have to moan that sexy moan of hers, her eyes can do all the work. Both: These girls have such great chemistry with each other! I dont know if theyre just great friends or lovers.  At one moment, I just stood upright and watched the wonderful show right in front of me happen.  IT was a pleasure ;) (Use your imagination boys or better yet go on a date with them ;)).  One thing that I was curious was that they were whispering something, which I am curious on what they were whispering when I was taking Lotte from behind.

I couldnt cum at the half way point, which I really did want to so we decided to do a massage! The massage was awesome. Just the feeling of two beautiful Danes massaging every body part made me feel like I was in heaven.  At one point, I wanted to fall asleep. lol.

I turned over and let Lotte stroke me while Anna massaged my balls, which is the second sexiest memory that I have of these two.  When Lotte stroked me, she had that little naughty smile/stare that I like about her.  Anna bit her lip this time, which I interpreted "as give us your cum".  I came on Lotte's tits and she really knows how to keep the arousal feeling alive after you cum when she continued to massage the tip.  I love it when she does that because its a feeling that just makes me squirm and she knows it too! I feel like she loves making guys squirm when she gives a handjob. For me, I do not cum easily. Sometimes I wish that I did.  Also, to my girls, I have never came from a handjob.  Thank you for that!

Anyways, I really wish I can take these two little girls back to America, but I cant :( Till next summer ladies. ;) Cheers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erfaring kan vel diskuteres. Hvis det måles i forhold til anmeldelser her, så er jeg vel en letvægter. Men jeg har da været forbi de to damer.

Det var selvfølgelig en skuffelse, at de ikke havde hænder som deres Anne&Lotte forbilleder.....

Nå spøg til side. Det er sgu et par rigtig sjove piger, som man kan have det rigtig sjov, afslappende og sexet med, som også flere herover skriver, og kommer jeg forbi igen, når de tager imod, så ser jeg dem gerne igen.

Men er man mere til silikoneopspændt østeuropæisk lir, så er det nok ikke lige stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...