Hop til indhold
Guest Professoren

Niebüll - og det trætte polske pigebarn

Recommended Posts

Guest Professoren

Da beholdningen af metalbeholdere med humlesaft var i bund, tog jeg turen til grænsen for at supplere.

Jeg har ikke frekventeret pigerne lige syd for grænsen før - kun i de store byer, med fine oplevelser i minde - så jeg tænkte at nu kunne jeg jo finde ud af hvad en 50 euro seddel kan afstedkomme. I en anden tråd havde jeg set den her pige... så nu var muligheden der.

Konklusion: For 50 euro får man en oplevelse der lige præcis er 50 euro værd. Jeg gentager ikke oplevelsen - hverken hos denne pige eller de øvrige steder i området.

Mage til uengageret og ligegyldig optræden har jeg ikke set længe. PIgen var såmænd både pæn og ung. Men jeg vil til en hver tid grine (og kneppe) sammen med polske Dianna i Christiansfeld til nogenlunde den dobbelte pris - også selv om hun hverken er ung mere eller nogen stor skønhed.

Men øllerne - de smager godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da beholdningen af metalbeholdere med humlesaft var i bund, tog jeg turen til grænsen for at supplere.

Jeg har ikke frekventeret pigerne lige syd for grænsen før - kun i de store byer, med fine oplevelser i minde - så jeg tænkte at nu kunne jeg jo finde ud af hvad en 50 euro seddel kan afstedkomme. I en anden tråd havde jeg set den her pige... så nu var muligheden der.

Konklusion: For 50 euro får man en oplevelse der lige præcis er 50 euro værd. Jeg gentager ikke oplevelsen - hverken hos denne pige eller de øvrige steder i området.

Mage til uengageret og ligegyldig optræden har jeg ikke set længe. PIgen var såmænd både pæn og ung. Men jeg vil til en hver tid grine (og kneppe) sammen med polske Dianna i Christiansfeld til nogenlunde den dobbelte pris - også selv om hun hverken er ung mere eller nogen stor skønhed.

Men øllerne - de smager godt!

Når jeg prøver en ny pige i Flensborg starter jeg ofte med 50€. Der har været nogle skuffelser, man køber til lavpris og får varen.

Der har også været rigtig gode oplevelser ikke mindst Dajana i Flensborg, hos hende har jeg fået mest for 50€ nogensinde, hende kan jeg anbefale, nu tager jeg som oftest en time til 100€

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alene ud fra billederne var det ikke en pige, jeg ville besøge, da jeg, allerede der, synes hun virker kedelig og uengageret - men ellers synes jeg da absolut, der er piger syd for grænsen, der er værd at besøge,  hvis man ellers bruger lidt tid på udvælgelsen :) - og ellers er parat til at gå igen, hvis pigen mod forventning ikke lever op til billederne/ikke har et udseende og væremåde der tiltaler en - derfor udvælger jeg som regel de 3 - 4 piger jeg finder mest interessante - ellers besøger jeg P-clubben:

http://en.the-pclub.de/

hvor man enten kan blive præsenteret for alle de tilstedeværende piger på en gang eller sætte sig ind i baren og give sig tid til at flirte med pigerne og evt. tage flere ture op ovenpå ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er lidt sjovt hvordan den ene efter den anden prøver en enkelt pige i Flensburg-området af med en 50 EUR sparerunde, for derefter at konkludere at det hele er meget bedre i Danmark til en meget højere pris...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Ja, det er lidt sjovt hvordan den ene efter den anden prøver en enkelt pige i Flensburg-området af med en 50 EUR sparerunde, for derefter at konkludere at det hele er meget bedre i Danmark til en meget højere pris...

Sammenligningen er ikke kun DK men også mine besøg hos piger i Berlin, München og et par andre byer jeg har haft glæden af at opholde mig i - hvor de 50 euro har afstedkommet super dejlige og indlevende seancer.

Men det er vel et plus at baronen er lidt underholdt ;-) Og blot for at præcisere: Jeg repræsenterer kun mig selv, og er rimelig godt klar over, at mit statistiske grundlag er tyndt. Nu er jeg ikke en fattigrøv, ej heller nærig. Så det handler ikke om pengene, men om attituden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sammenligningen er ikke kun DK men også mine besøg hos piger i Berlin, München og et par andre byer jeg har haft glæden af at opholde mig i - hvor de 50 euro har afstedkommet super dejlige og indlevende seancer.

Men det er vel et plus at baronen er lidt underholdt ;-) Og blot for at præcisere: Jeg repræsenterer kun mig selv, og er rimelig godt klar over, at mit statistiske grundlag er tyndt. Nu er jeg ikke en fattigrøv, ej heller nærig. Så det handler ikke om pengene, men om attituden.

Nu vi snakker om priser.. Bevæger man sig over grænsen til Polen så altså få en hel time til det der svarer til 50 euro.. Og let fås endnu billigere,- men er standart prisen for 1 time...  Og findes altså mange skønne polske piger der virkeligt giver noget for pengene.   Men der som i både Tyskland og Danmark,- mange "udenlandske" piger som desværre nogle gange ikke leverer varen.. Grunden er nok de er et sted så kort tid før de bliver cirkuleret rundt,- så deres.engagement og service bliver derefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu bor jeg jo tæt på Flensborg, det gør det selvfølgeligt lettere. Jeg har fundet mig nogle favoritter, så er der lidt gensyn over besøgene og jeg får en god behandling.

Selvfølgelig ser jeg af og til om der er kommet en ny kommende favorit og da hænder det at jeg brænder snuden.

Prøv at betale 100€ for en time i stedet for 50€ for en halv, det er ca. samme pris som en halv time i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har flere gange besøgt en pige der kalder sig Cora i Niebüll, og givet 100 Euro ca. 755 DKR. Det har været ganske gode oplevelser.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...