Hop til indhold
Gæst

Mette "blid slavepige" på Frederiksberg

Recommended Posts

Gæst

Solen skinner varmt over Frederiksberg denne fredag formiddag. Det er endelig lykkedes mig at få en aftale med Mette.

Stedet … kender de, der skal kende det. Et pænt halvdiskret sted med en smuk tradition for små fine piger med stille ydre og stort seksuelt repertoire. Athena, Rikke, Maria, Nina, nu Mette. Jeg er vist dagens første gæst. -ish.

Hun byder indenfor i det stille mørke, et fjernsyn blinker blåligt i baggrunden. Et akavet kindkys, jeg skal lige justere øjnene fra gadens flimrende sol til den dunkle entre, mine hænder søger med det samme hendes næsten umuligt smalle talje.

Hun smiler, lidt … genert? Nah, det er ikke det. Lidt på vagt, måske. “orv, du’ jo lækker”, siger hun hurtigt – lidt for hurtigt til at man helt kan tro på det. Men ok, vi ta’r den. Det tæller alt sammen.

Lækker er Mette i hvert fald. Køn og dejlig, med en skygge af noget jeg først tror er en smule tristesse, men som nok snarere er lidt streetwise københavner-cool. Pakket godt ind i tøj ville jeg ikke vende mig efter hende på gaden; hun er vel ikke modelsmuk som de latinaer (som fx Naomi) jeg plejer at foretrække. Men ok, hun ville heller ikke vende sig efter mig. Og da hun senere ligger med uglet hår og bider hårdt sammen for hvert stød, er hun… sex-smuk, hvis du forstår, transformeret af lyst. 

Der er noget gadefrækt over hende. En form for tilbageholdt rapkæftethed. Men hendes krop er mere finkultur end Amager - som skåret i marmor fra Carrara, på samme tid blød, fin og stram i sit formsprog. Små, perfekte balder, bittesmå fine bryster; alt harmonisk, intent overflødigt, men uden fitnesskroppens skarphed. 

Hun stryger væk med pengene, jeg begynder at klæde mig af - men Mette er lynhurtigt tilbage, og står nærmest og tripper, afventende. “Så er jeg din”, siger hun, stille og charmerende. Den bold er jeg ikke rigtig klar til at gribe, midt i snørebåndene. Jeg tager hende og arrangerer hende op ad den høje seng, med struttende røv. Så har jeg da noget lækkert at kigge på, mens jeg får tøjet af.

Puh, endelig klar. Mette ligger pænt med ansigtet ned i lagnet og lader sig udstille. Jeg trækker de små trusser ned om hendes ankler. Mine fingre glider op ad hendes ben. 

Sengen er høj, pigen er lille, så hun står på tæer, med buet svang, som hun senere vil spænde som en flitsbue mens jeg ligger mellem hendes lår… nå, så langt er vi ikke nået endnu.

Endnu står hun blot med spændt lænd og fremviser de usædvanligt velformede lægge, de smukke slanke inderlår der blidt kurver indad langs kammusklen til en delikat, glat fisse, petit og stram som pigen mellem hvis lår den findes. 

De første smæk er forsigtige, prøvende. Mette stønner alligevel lidt. Måske tror hun jeg vil have det sådan, måske stønner hun bare af overraskelse. Hun er ikke forstillet eller kunstig, tværtimod. Måske bare en smule overdrevet her, for min skyld. 

Jeg bøjer mig ind over hendes ryg for at tage om hendes nakke… min pik trykker mod ydersiden af hendes ene lår og balle - og hun stivner. Åha, big no-no, åbenbart. Vi er vist nok lidt uenige om hvor meget smittefare der er ved pik-til-lår kontakt i forhold til OWO - men ok, det er jo altid godt at mærke at en pige tager sit - og mit, vel - helbred alvorligt. Min fejl, måske, at føre mig med den skødesløshed der kommer af at vide man ingenting fejler. Men det ved hun jo ikke. Så fair nok.

Men stemningen er ødelagt, et øjeblik. Og jeg havde nok fået mere ud af besøget uden det fejltrin. Jeg hiver hende ned på gulvet, på hug, og stikker pikken dybt i munden på hende med det samme. Det hjælper på stemningen – i hvert fald på min. Jeg er nok stadig en smule tilbageholdende, men får alligevel mundkneppet hende middelhårdt. Mette holder sig ikke tilbage… går næsten helt til roden, og holder den der. Det falder hende ikke så naturligt nemt at komme i bund som fx Nina på samme adresse, men hun arbejder til gengæld mere for sagen. Og brokker sig ikke, da jeg tager fat om hendes nakke og tvinger mig de sidste 2 centimeter ned i halsen. Hun må lige op for luft et par gange, men rammer en dejlig balance mellem modstand og villighed, signalerer klart at hun kan li’ det – så meget som det nu er muligt at kunne li’ at blive kvalt.

Hun er stadig på hug da jeg tager fat om hendes nakke og tager den anden hånd ned mellem hendes ben, en lille smule spændt på hendes reaktion; den største turn-off jeg kender er piger der ikke tåler fingre i fissen - og baseret på forløbet er jeg en smule i tvivl. Det er heldigvis ikke et issue. Mette spænder smukt op i lænden og begynder snart at vise det hvide i øjnene… Vi er tilbage på sporet, og hun efterlader ikke tvivl om at hun ville komme hvis jeg fortsatte. Skønt, at hun ikke holder igen. Jeg trækker hende tilbage på sengen og fører lang- og ringfingeren op i hende til et ‘lover’s lift’. Mette låser pludselig i hoften… Det kan ikke være fordi hun ikke har prøvet før… vel? Måske er det bare en refleks… Det er i al fald ikke fordi hun ikke kan li’ det. Men vi er allerede halvvejs i de 30 minutter, og jeg har meget jeg vil nå endnu. Så jeg stopper lidt på halvvejen, selvom jeg allerede mærker pre-squirt væske i håndfladen… og jeg er sådan set ikke i tvivl om at hun ville squirte ret vildt hvis jeg fik hende til at slappe og og fortsatte lidt… Næste gang, måske.

Jeg får et kondom på og trænger ind i hende. Her folder hun sig ud og bliver alle pengene værd... mindst. Skøn og berusende og brusende ægte. Jeg havde købt ’30 min slavepige’, men med vores lille kikser tidligere føltes det forkert at gå i den retning … dominanslege fungerer jo kun med tillid, og den havde jeg nok mistet, for denne gang. Så ironisk nok var det snarere en GFE-oplevelse jeg fik, med ærlige og ægte reaktioner, og varm og svedig sex. 

Midt i det hele når jeg dog også lige at blive mindet om hvorfor jeg normalt går uden om danske piger (og klinikker) da tlf-alarmen ringer; allerede inden vi gik i gang havde Mette lidt uskyldigt-sødt vist mig sin tlf og forklaret at hun ville sætte alarmen til at ringe efter 20 min. så vi vidste at vi skulle gøre os færdige… (WTF? Totalt turn off for mig - som klinik-praksis med at banke på. Jeg har været sammen med 200+ piger og ved godt hvordan jeg når hvad jeg vil før tiden er gået. Men ok, Mette sagde det så sødt at det næsten var ligegyldigt. Næsten).

Nå, jeg har jo betalt for slavepige-ekstraydelser, så da jeg får vendt Mette rundt til doggystyle er jeg nødt til lige at teste smæk-tærsklen… som er … well, høj nok. Der er tydeligvis en grænse, men hvis man har behov for at slå hårdere end Mette har lyst til, så er det nok mest dig og mig der er noget i vejen med ;-) Man kan rigelig få sin trang styret.

Jeg kommer, varm og næsten udmattet, dybt oppe i hende, med et fast greb om hendes nu sartrosa røv. Mette er tydeligt mere indladende nu… Måske jeg bare skulle have kneppet hende i en fart til at begynde med ;-) … et hurtigt bad, og så er jeg ude i Frederiksberg-solen igen.

Alt i alt? Mette er skøn, sej, sart – og stærkere end man lige fornemmer. Hvis man søger en ungpigekrop med en voksen kvindes hjerne, fås det næppe bedre. Min egen oplevelse var … god, og bestemt ‘pengene værd’. Men jeg har også en lidt uforløst fornemmelse af at der er mere at hente. At jeg gik glip af noget endnu bedre. For Mette holder ikke meget tilbage - og selvom jeg fik god sex, tror jeg hun kan være helt i særklasse.

Jeg kommer igen, både fordi første gang var god og fordi jeg fornemmer næste gang bliver bedre. Det er trods alt ikke altid, man fornemmer det. Nu må vi se om jeg får lov – det er ikke det nemmeste sted at få en aftale i stand ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Åh skat, du får SÅ meget lov at komme igen!

Men jo, indrømmet, jeg holdt lidt igen, mest fordi jeg følte at du gjorde... Men der har vi måske gået fejl af hinanden. Men næste gang, så bare behandl mig som en slavepige hele vejen, for det var dejligt! Og bare gå hårdt til mig ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Mette.

Hvor svar du ikke pænt nej til dem som er ikke så heldig?

Min erfaring er at pigerne på samme tlf nr svarer rigtig pænt til alle der har et registreret tlf nr. Jeg kan godt forstå de er tilbageholdende ifht hemmelige nr. og taletidskort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Min erfaring er at pigerne på samme tlf nr svarer rigtig pænt til alle der har et registreret tlf nr. Jeg kan godt forstå de er tilbageholdende ifht hemmelige nr. og taletidskort.

What he said ;)

enten det, eller også har du ført en grim tone i din besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Mikkel, du har lige sat Mette på min "to do liste. Hun lyder vildt dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak Mikkel, du har lige sat Mette på min "to do liste. Hun lyder vildt dejlig.

Det er hun også. Især hvis man har den rigtige indstilling. Og et tlf nr man kan slå op på 118.dk ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Written by heart mr Mikkel :) dejlig læsning selv om det er milevidt fra min seksualitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en super anmeldelse - klasse udover det sædvanelige. Og tak for Mette for dine kommentarer. Vidner om, at du er alt andet end 'bare' en glædespige. Alt for længe siden, jeg har leget med dig. Det vil jeg gøre noget ved ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle i forvejen så meget forbi Mette. Nu skal jeg så meget fobi Mette.

Ingen grund til fobi. Hun er vist kun farlig for pengepungen. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det dog dejligt at læse fra begge sider at det gik godt!  Jeg ville da elske det at få sådan nogle tilbagemeldinger på mine anmeldelser. Eller ville jeg - hvad hvis hun nu syntes, at det var forfærdeligt???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der. Tror jeg var dagens sidste kunde. Mette er meget servicemindet og meget petit. Jeg er egentlig til piger med mere sul på kroppen, men Mettes servile væsen og flotte røv gør at jeg alligevel har besøgt hende mere end en gang.

Bliver modtaget i døren af en smilende Mette. Vi afregner og jeg hopper i bad. Hun ligger klar på sengen nør jeg kommer ud fra badet og jeg beordrer hende op på alle 4. Slikker fisse og røv bagfra mens hun får nogle gode klask på de flotte baller.

Hun ryger ned på hug og gagger på min normal størrelse diller. Jeg løfter hende op på sengen igen, slikker videre og henter så et kondom.

Hun får den i missionæren og derefter bagfra stående og til sidst ned på hug igen hvor jeg kommer i munden på hende.

Et dejligt knald på en dødsyg torsdag

Thumbs  up til Mettepigen herfra - også selvom jeg ikke fik at vide at jeg var lækker da jeg kom ind :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...