Hop til indhold
Gæst

Søger deltagere i forbindelse med specialeprojekt

Recommended Posts

Gæst

Hej

Jeg henvender mig til jer, da jeg søger kvinder (over 18 år), der har erfaring med salg af seksuelle ydelser, og som har lyst til at deltage i det projekt jeg er i gang med i forbindelse med mit speciale på Århus Universitet.

Jeg søger kvinder som har lyst til at deltage i interviews om, hvilken betydning et arbejde med salg af seksuelle ydelser har i og for hverdagen, og hvilke muligheder og vanskeligheder der opleves i forbindelse dermed.

Efter første interview, vil jeg gennemarbejde materialet, og du/I vil få mulighed for at uddybe og kommentere på det.

Interviews og eventuelle personfølsomme oplysninger vil blive anonymiseret, således at du ikke kan genkendes.

 

Om mig og projektet:

Jeg læser pædagogisk psykologi i Århus og er i gang med mit afsluttende specialeprojekt. Det skal afleveres i oktober 2015.

Formålet med projektet er, at inddrage kvinders egne perspektiver, samt at bidrage med et mere nuanceret perspektiv på området omkring salg af sex, da der ud fra mit synspunkt er mange modstridende opfattelser i samfundet, hvilke jeg forestiller mig, kan være svært at være og navigere i.

Oplever du dilemmaer og vanskeligheder forbundet med dit arbejde med salg af seksuelle ydelser og har du lyst til at bidrage med dine oplevelser i interviews, håber jeg, at du vil give mig besked på følgende mail: [email protected] eller tlf. 60143887 - så vi sammen kan nuancere området og måske skabe nye forståelser.

I er også velkomne til at kontakte mig, hvis I skulle have nogle spørgsmål.

Venlige hilsner

Anne Sofie Mikkelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehehe. Ja, man kan vel ikke tillade sig at grine, men det er godt nok ofte der er nogle der vil skrive noget..... Og ofte bliver det jo ikke positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har henvist her til forummet, da jeg ikke havde den time ca det tager at besvare spørgsmålene pga travlhed i butikken.. Så jeg vil da ønske og håbe nogle af de andre piger vil hjælpe, da jeg ikke synes vi skal lukke i for de der virkelig ligger arbejde i at ville gøre noget godt for branchen.. 

Held og lykke og som jeg sagde, så synes jeg det er positivt og herinde finder du kvinder der er afklarede og har nogle år på lagnerne og dermed kan give dig det du mangler til opgaven :-)

God arbejdslyst . Mvh line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg henvender mig til jer, da jeg søger kvinder (over 18 år), der har erfaring med salg af seksuelle ydelser, og som har lyst til at deltage i det projekt jeg er i gang med i forbindelse med mit speciale på Århus Universitet.

Jeg søger kvinder som har lyst til at deltage i interviews om, hvilken betydning et arbejde med salg af seksuelle ydelser har i og for hverdagen, og hvilke muligheder og vanskeligheder der opleves i forbindelse dermed.

Efter første interview, vil jeg gennemarbejde materialet, og du/I vil få mulighed for at uddybe og kommentere på det.

Interviews og eventuelle personfølsomme oplysninger vil blive anonymiseret, således at du ikke kan genkendes.

 

Om mig og projektet:

Jeg læser pædagogisk psykologi i Århus og er i gang med mit afsluttende specialeprojekt. Det skal afleveres i oktober 2015.

Formålet med projektet er, at inddrage kvinders egne perspektiver, samt at bidrage med et mere nuanceret perspektiv på området omkring salg af sex, da der ud fra mit synspunkt er mange modstridende opfattelser i samfundet, hvilke jeg forestiller mig, kan være svært at være og navigere i.

Oplever du dilemmaer og vanskeligheder forbundet med dit arbejde med salg af seksuelle ydelser og har du lyst til at bidrage med dine oplevelser i interviews, håber jeg, at du vil give mig besked på følgende mail: [email protected] eller tlf. 60143887 - så vi sammen kan nuancere området og måske skabe nye forståelser.

I er også velkomne til at kontakte mig, hvis I skulle have nogle spørgsmål.

Venlige hilsner

Anne Sofie Mikkelsen

Hej Anne Sofie

Du kunne også prøve på https://sugardaters.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Anne Sofie

Du kunne også prøve på https://sugardaters.dk/

Det vil nok ikke falde i god jord, da sitet for at slippe for rufferi-anklager forbyder "salg af sex" ... 

Hvordan skulle hun kontakte kvinderne? Det vil koste penge at lave en sugardaddy-annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil nok ikke falde i god jord, da sitet for at slippe for rufferi-anklager forbyder "salg af sex" ... 

Er det da ikke det, det i grunden går ud på :?: :-)

Hvordan skulle hun kontakte kvinderne? Det vil koste penge at lave en sugardaddy-annonce.

Det må hun så gøre, evt. som sugarmama :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det må hun så gøre, evt. som sugarmama :-)

Hvor mange kvinder der sælger sex til kvinder tror du der er?

 

Men det kunne jo være interessant for Sofie, at arbejde lidt med sin emneafgrænsning: Hvorfor er det kun kvinder, der sælger sex, som interesserer hende? Hvorfor ikke mænd, som der er flere af?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men det kunne jo være interessant for Sofie, at arbejde lidt med sin emneafgrænsning: Hvorfor er det kun kvinder, der sælger sex, som interesserer hende? Hvorfor ikke mænd, som der er flere af?

Rent faktisk søger hun ikke engang bare kvinder, men kvinder som har "oplevet dilemmaer og vanskeligheder". Lyder som videnskabeligt uredeligt bias indbygget i selve undersøgelsens præmis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rent faktisk søger hun ikke engang bare kvinder, men kvinder som har "oplevet dilemmaer og vanskeligheder". Lyder som videnskabeligt uredeligt bias indbygget i selve undersøgelsens præmis.

Joh, afhængigt af problemformuleringen. Hvis den er "Hvordan oplever/håndterer kvinder, der sælger sex eventuelle dilemmaer forbundet med sexsalg," så er det o.k. For så er der jo ikke grund til at søge kvinder, der ikke oplever dilemmaer og vanskeligheder ...

 

Men ja, der er en risiko. På den anden side : Hvem oplever aldrig dilemmaer eller vanskeligheder ifm. sit (bi-)erhverv?

 

Men hun lægger jo sin forforståelse (pænt videnskabsteoretisk ord for "fordom") frem:

da der ud fra mit synspunkt er mange modstridende opfattelser i samfundet, hvilke jeg forestiller mig, kan være svært at være og navigere i.

Det er efter min mening en rimelig og uskadelig fordom (der er jo godt belæg for den), så mon ikke det går?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Anne Sofie

Held og lykke med dit specielle.

men det er bare ikke videre originalt. Mærkeligt det altid er for kvindernes perspektiv , hvad med kunderne eller gæsterne? Hvad er deres grunde? Og spørgsmål om det f.eks. er i orden at pædagoger blandt andet hjælper handicappede til at gå til prostitueret, og spørgsmål om sex er en menneskeret hvilket jeg mener det er. og hvilken positve og negative indvirkning er på folk der besøger og betaler op imod 2000 kroner for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...