Hop til indhold

Hotsalome Vejle

Featured Replies

Skrevet

Big3lover

Jeg forstår ikke, hvad du vil sige med din kommentar. Kan du være mere konkret?

GF

Redigeret af Good Fun

Skrevet

Stedet er berygtet for plat, svindel med billeder og dårlig service.

Hold dig langt væk.

Blev selv lokket engang af lækker blondine på billedet, virkeligheden var en anden, da jeg gik, føg det med eder og forbandelser, og trusler om at jeg skulle betale fordi jeg havde set pigen. !!!!

Skrevet

Reknas

Tak for det bidrag.

Big3lover

Kan du være mere konkret?

GF

Skrevet

Reknas

Tak for det bidrag.

Big3lover

Kan du være mere konkret?

GF

Ja beklager sent svar, men det er jo ferietid :-).

Jeg var på adressen for at tjekke hende ud - lød umiddelbart tiltalende. Men for det første var hun slet ikke som beskrivelsen med stor røv og brede hofter. Og for det andet, da jeg endelig fik hende banket op (ringeklokke virker ikke), så havde hun næsten smidt tøjet før jeg fik spurgt om noget som helst, og sagde "money - money" :sad:. Så var jeg smuttet igen.

Derudover skal man se sig rigtig godt for hvor man går. Den udvendige trappe op til lejligheden er pilråden. Og øverst oppe er afsatsen (som er en jernplade), så gennemtæret at man kan falde igennem hvert øjeblik det skal være. Da jeg gik faldt en tyk træliste af yderdøren da jeg lukkede den. Giv agt!! Dét hus er en dødsfælde! :?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.