Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er anmeldt i en anden tråd ud over det link som er indsat ovenfor. I denne tråd har jeg også anmeldt mit besøg. Fotos er manipuleret. Hun er væsentligt mindre attraktiv i virkeligheden. Læg dertil at hun har en sur og kommanderende facon og efter få minutter begynder på remsen "come now". Hendes BJ er nok det mest ringe, som jeg har oplevet. Det var også bøvlet at få bestilt en tid, som pludseligt blev udskudt 45 min. Bliv hellere væk, hun er en knaldperle på den dårlige måde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

okay blandede anmeldelser 

hvilken anden tråd er det kan umiddelbart ikke lige finde den blow lover.

Redigeret af Lem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke linke fra IPhone, men søg efter "hot latina", så kommer strengen frem. Overskriften er Anmeldelse af 3 piger, hvor pigen i Vanløse er den ene. Mit indlæg er fra 29. juni.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hm nåh okay billederne på mit link ser ellers ikke manipuleret ud pleje at være okay nemt at spotte når de er manipuleret. .men ja pis også for syntes godt nok hun ser fræk ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, fotos ser ægte ud. Men enten er de manipulerede på snedig vis, eller de viser en anden pige, for pigen i lejligheden ser helt anderledes ud IRL. Det var netop fotos, som lokkede mig i fælden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...