Hop til indhold

hot mulat in vanløse

Featured Replies

Skrevet

du kan læse lidt om hende her Silvia :-P

Skrevet

Hun er anmeldt i en anden tråd ud over det link som er indsat ovenfor. I denne tråd har jeg også anmeldt mit besøg. Fotos er manipuleret. Hun er væsentligt mindre attraktiv i virkeligheden. Læg dertil at hun har en sur og kommanderende facon og efter få minutter begynder på remsen "come now". Hendes BJ er nok det mest ringe, som jeg har oplevet. Det var også bøvlet at få bestilt en tid, som pludseligt blev udskudt 45 min. Bliv hellere væk, hun er en knaldperle på den dårlige måde :-) 

Skrevet
  • Author

okay blandede anmeldelser 

hvilken anden tråd er det kan umiddelbart ikke lige finde den blow lover.

Redigeret af Lem

Skrevet

Jeg kan desværre ikke linke fra IPhone, men søg efter "hot latina", så kommer strengen frem. Overskriften er Anmeldelse af 3 piger, hvor pigen i Vanløse er den ene. Mit indlæg er fra 29. juni.

Skrevet
  • Author

hm nåh okay billederne på mit link ser ellers ikke manipuleret ud pleje at være okay nemt at spotte når de er manipuleret. .men ja pis også for syntes godt nok hun ser fræk ud..

Skrevet

Ja, fotos ser ægte ud. Men enten er de manipulerede på snedig vis, eller de viser en anden pige, for pigen i lejligheden ser helt anderledes ud IRL. Det var netop fotos, som lokkede mig i fælden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.