Hop til indhold
Erotiker

Hun lå klar med bind for øjnene...

Recommended Posts

Jeg faldt over denne annonce i går https://annoncelight.dk/showad/178408 og blev ret tændt på idéen. Jeg ringede på nummeret - godtnok nogle gange - men fik en sød pige i røret. Jeg spurgte lidt til konceptet, og jo, den var god nok. Hun ville klar, med bind for øjnene. Jeg fik angivet en omtrentlig adresse ved en større p-plads, og skulle så sende hende en sms når jeg var der. Hun sendte så den endelige adresse straks efter. Jeg gik derhen, åbnede forsigtigt døren tile nprivat bolig og en sød, kælen stemme sagde "hej, det er herinde.." Jeg gik efter lyden og der lå hun så. En slank, fræk pige med bind for øjnene i gang med en dildo. En fræk velkomst. Det aftalte beløb skiftede hænder og jeg tog tøjet af og vi gik i gang. Som angivet i hendes annonce er hun særdele slikkelysten og hendes fine glatte mis og store klit fik flere omgange.... Uden at gå yderligere i detaljer vil jeg sige, at det var en ganske fræk og fin oplevelse... Desværre kunne jeg selv fuldføre helt, men det var ikke hendes skyld.

Billederne på annoncen viser ikke så meget, men alderen passer nok meget godt. Brysterne er naturlige, ikke vildt spændstige, men legelystne. Fuldt godkendt herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun sige det samme, fræk kvinde, har besøgt hende igennem mange år efterhånden, dog kun når hun er på Sjælland. Plejer at betale 1000 for en halv time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...