Hop til indhold

sex i naturen omkring århus. Nogle der kender gode områder?

Featured Replies

Skrevet

Har været så heldig og fundet en fræk tøs, på en chat, der i den grad gerne vil tages offentlig. Da hun er ny tilflytter til Århus kender hun dog ikke nogle steder. Så er der nogle her inde der kan anbefale nogle skove eller steder i nærheden af århus, hvor der ikke kommer for mange forbi?

Skrevet

Meget afhænger af tidspunkt på dagen og ugen.  

I Mollerup skov er der gode muligheder morgen og aften. 

I området omkring Via university colloge/ skejby sygehus (det nye bygeri) er der også gode muligheder i weekenden.

Skrevet
  • Author

Tak for svaret. Havde kig på Risskov skov men ved ikke hvor besøgt den er 

Skrevet
  • Author

Bare i nærheden af Århus, eller lige uden for. Bare det ikke er noget med en times kørsel frem og tilbage 

Skrevet

Riis Skov (Risskov) er stor og at finde en afkrog der, hvor der ikke kommer så mange, kræver nok lidt detailplanlægning...

ps. Sig til hvis I finder noget. Hvis jeg har tid, kan jeg da godt stå og holde udkig for jer :wink:

Skrevet

Knaldede en for 4-5 år siden i Risskov skov. Først da vi var gået i gang fandt jeg ud af at stedet ikke var det smarteste. Det var lige ved siden af en meget benyttet løbe rute ca kl 19:00. Men da det var lidt oppe af en skrænt kunne man ikke ses men sikkert høres.

Skrevet
  • Author

Tak for hjælpen, jeg søger dog lidt stadig efter et godt sted.

sætter pris på tilbudet på at holde  vagt, men jeg tror jeg hopper over ;)

Skrevet

Harlev rasteplads, Tranbjerg rasteplads, Fuglsang rasteplads, Egå Engsø, Området bag Årslev kro

Så er der selvfølgelig de forskellige industri områder, hvor der sjældent er uvedkommende i aftentimerne og weekends.

Skrevet

Jeg vil fraråde egå engsø med undtagelse af fugletårnet og evt shelterne da terrænet er meget fladt og der kommer folk hele tiden i de lyse timer.   

Skrevet

bag det gl sani stål i brabrand

brugte selv stedet fra 2006 / 2007

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.