Hop til indhold
poulhansen

sex i naturen omkring århus. Nogle der kender gode områder?

Recommended Posts

Har været så heldig og fundet en fræk tøs, på en chat, der i den grad gerne vil tages offentlig. Da hun er ny tilflytter til Århus kender hun dog ikke nogle steder. Så er der nogle her inde der kan anbefale nogle skove eller steder i nærheden af århus, hvor der ikke kommer for mange forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget afhænger af tidspunkt på dagen og ugen.  

I Mollerup skov er der gode muligheder morgen og aften. 

I området omkring Via university colloge/ skejby sygehus (det nye bygeri) er der også gode muligheder i weekenden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Riis Skov (Risskov) er stor og at finde en afkrog der, hvor der ikke kommer så mange, kræver nok lidt detailplanlægning...

 

ps. Sig til hvis I finder noget. Hvis jeg har tid, kan jeg da godt stå og holde udkig for jer :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Knaldede en for 4-5 år siden i Risskov skov. Først da vi var gået i gang fandt jeg ud af at stedet ikke var det smarteste. Det var lige ved siden af en meget benyttet løbe rute ca kl 19:00. Men da det var lidt oppe af en skrænt kunne man ikke ses men sikkert høres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Harlev rasteplads, Tranbjerg rasteplads, Fuglsang rasteplads, Egå Engsø, Området bag Årslev kro

Så er der selvfølgelig de forskellige industri områder, hvor der sjældent er uvedkommende i aftentimerne og weekends.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil fraråde egå engsø med undtagelse af fugletårnet og evt shelterne da terrænet er meget fladt og der kommer folk hele tiden i de lyse timer.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...