Hop til indhold
Montezi

FKK Artemis - juli 2015

Recommended Posts

 

Jeg var på en 4-dages tur i Berlin hvor jeg bla. besøgte ErlebnisWohnung og Anni Porsche.

Jeg havde været hele onsdagen i ErlebnisWohnung, og tog så på Artemis ved 22-tiden sammen med en amerikaner der hed Will som jeg havde mødt i ErW både mandag og onsdag. Vi ankom på Artemis lidt i kl 23 og efter et bad gik jeg i baren og fik en cola og ville lige bruge lidt tid på at se line-uppet an inden jeg kastede mig ud i et valg - Will havde lidt arbejde han skulle have klaret og gik ned i wellness-området, hvor der er mere roligt.

Jeg gik lidt rundt og sonderede terrænet og spejdede efter Avril - selvom jeg forventede at hun nok var hjemme på ferie. Som sædvanligt blev jeg passet op af en horde af lækre piger den første halve times tid, men jeg havde ikke travlt. Torsdag var nemlig min fødselsdag og jeg havde besluttet mig for at finde en sød pige som gave til mig selv omkring kl 24.

Der var masser af emner, men jeg gik efter en sød pige som ikke var for aggressiv, og da jeg sad på en briks i loungen kom denne her smukke og meget velskabte mulat-pige som hed Lilliana hen og satte sig. Hun var vildt sød og slet ikke anmasende og efter lidt snak spurgte hun om jeg havde lyst til hende. Det havde jeg skam men fik forklaret hende at jeg ledte efter en fødselsdagsgave og om hun kunne tænke sig at være det. Hun var frisk og vi aftalte at mødes samme sted kl 24.

På værelset var hun også rigtig dejlig og jeg fik et rigtig lækkert BJ, inden vi dyrkede noget lækker sex - eneste minus var at hun ikke kyssede, men det var nu dejligt alligevel. Det blev 30 min - jeg havde ikke lyst til at forlænge til 1 time nu hun ikke kyssede, men det kan godt tænkes at hun kan friste mig til en gentagelse en anden gang.

Jeg smuttede i bad og gik derefter en runde og sluttede i loungen, hvor jeg gik en runde og tjekkede line-uppet ud og spejdede efter Will inden jeg plantede mig i baren og så lidt stripshow. En køn blondine satte sig ved siden af mig og smilede sødt, så efter jeg havde skaffet mig en tår at drikke satte jeg mig igen ved siden af hende og chattede hende op. Hun var godt nok dejlig og hun hed Amy, var 26 år og indfødt Berliner - en smuk nabodatter type med en lækker slank krop, dejlige små runde balder og en B-skål. Efter lidt snak var jeg sgu solgt men jeg var slet ikke klar til en tur til med det samme, og det fik jeg forklaret hende da hun spurgte om jeg ville med ovenpå. Men jeg sagde at hun endelig ikke skulle holde sig tilbage hvis hun så mig lidt senere, og så ville jeg gøre det samme - for jeg ville rigtig gerne have en oplevelse med hende.

Lidt efter så jeg Will på den anden side af baren og hans stod sammen med Amy som pegede over på mig og smilede - de kendte hinanden og hun kunne regne ud på vores historier at det var Will jeg havde snakket om da jeg sagde jeg var der med en bekendt. Han havde været sammen med hende 2 gange tidligere og hun fik hans varmeste anbefalinger da vi snakkede lidt om hende senere.

De næste par timer sad jeg skiftevis og snakkede med ham, tjekkede pigerne ud og ventede på at Amy skulle dukke op igen - men hun var pist væk. Jeg havde spottet et par vanvittigt smukke, høje og ultra-slanke brunetter med sekretær-briller som begge kunne være et emne og jeg fik snakket lidt med Alev som jeg kunne huske Nille havde haft en fin oplevelse med - men selvom hun er sygt smuk, så fik jeg nogle dårlige vibes fra hende og lidt attitude som gjorde at jeg fravalgte hende.

Jeg tog endnu en runde og nede i Bio´en så jeg et par stå oprejst og kneppe mens et andet par sad i sofaen og havde gang i heftigt forspil... det var sgu frækt nok. Jeg havde stadig ikke set noget til Amy og der var nu gået omkring 2 timer og jeg besluttede mig for at det var på tide at finde en anden pige at hygge mig med. Ligesom jeg drejer ind i loungen er jeg ved at ramle hovedet ind i Amy som giver mig et kæmpe smil og jeg får forklaret hende at jeg ledte efter hende og var mere end klar.

Hun foreslog at vi satte os ned og snakkede lidt først og vi fik på det rene hvad der skulle ske - hun foretrak blid sex og jeg ville ikke købe nogle extras, men jeg sagde at jeg gerne ville forlænge hvis det gik godt. Så vi fandt et værelse udenfor - dem foretrak hun og jeg havde endnu ikke knaldet i de udendørs rum.

Det startede virkelig godt og efter et par minutters kæleri og følen sig ind på hinanden lænede hun sig ind og kyssede mig - og shit, hun kyssede lækkert og lidenskabeligt, og allerede dér besluttede jeg at det her måtte tage den tid det kom til og lod bare taxameteret køre. Med masser af tid var der ingen grund til at forhaste sig så de første 30 min gik udelukkende med kys og forspil - hun suttede virkelig dejligt og det var en fornøjelse at slikke hende fine lille fisse.

Derefter blev det til en lang omgang missionær hvor jeg knaldede hende blidt og dybt med intens øjenkontakt og oceaner af lækre dybe tungekys :wub: Så tog vi en slapper hvor vi bare lå og kælede, kyssede og snakkede om alt muligt ligegyldigt inden hun spurgte om jeg havde lyst til at knalde hende i doggy... det var hendes favorit ;) Det havde jeg selvfølgelig og det var satme lækkert og lidt efter lidt satte jeg tempoet op og hun bad mig kneppe hende hårdere :o Hun stønnede vildt og tiggede om mere og mere til hun til sidst kom i en orgasme ( tror jeg ) ;)

Efter endnu en lille pause tog vi en tur til i missionær som endte med at jeg kom i hende - fuck me, det var lækkert efter at have bygget godt op til det. Der var nu gået 1 time og 1 kvarter og vi brugte de sidste 15 min på at ligge og kæle, kysse og snakke mens jeg lege med hendes fisse og hun spillede den af på mig. Vi fik pakket sammen og smuttede tilbage til hovedbygningen, hvor jeg fik betalt hende ved værdi-skabene og jeg gav hende 200€ incl. et tip på 20€ - det havde hun sgu fortjent. Hun blev glad og vist også lidt overrasket og kvitterede me det lækkert tungekys og et sødt “thank you”. For satan hun var dejlig og det er helt sikkert et repeat hvis jeg nogensinde løber ind i hende igen - faktisk strøg hun lige op på siden af min hidtige favorit Avril.

Hurtigt ud i bad og jeg fik spejdet efter Will, men regnede med at han nok var smuttet - så jeg gik ud og prajede en taxa tilbage til hotellet - jeg plejer bare at bruge U-bahn, men jeg var træt og jeg boede så tæt på at det ikke kunne koste alverden - jeg slap med 12€ incl drikkepenge, og var i seng kl 05.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ned til artemis enten fredag eller lørdag i næste weekend SF hvor mange piger er der sådan cirka, jeg har kun erfaringer med fkk harmony 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning om Artemis, Montezi. De tyske piger kan noget særlig hvis man finder de rette piger. Jeg havde lidenskabelige sex med Debbie, som du også har mødt Montezi jeg tog 2 timer med hende sidst. Hun var total vildt i sengen og var også kinky :) AK ja nu savner jeg Artemis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...