Hop til indhold
Tip toe

Sommerferien - himmel eller helvede...?

Recommended Posts

Hvad gør glædespigerne i deres sommerferie...? Maler lejlighed? Holder sex-pause? Slapper af ved en pool syd på og tænker hvor dejligt det er, at der ikke altid ligger svedige mænd og pruster en i øret? Eller tænker I "fedt nu skal der virkelig knaldes med dem jeg har lyst til"..?

Og hvad gør os, de frekvente sexkøbende mænd, når man er "stuck" med familien? :) Onanere i sommerhusets toilet? Genetablere lidt intimitet med fruen? Fantaserer om den første glædespige efter ferien?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er da meget enkelt;-)

Du giver konen så meget pik at hun aldrig glemmer det. Giv den gas, samleje,anal, oral den helt store tur :-P

Det er sgu da for tamt at stå og onanere på toilettet når der ligger en kvinde i sengen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja - jeg tager på sommerferie i Jylland i August/september og får endnu mere pik :) 

For mig føles livet alligevel som lidt af en ferie efterhånden :) så hvorfor skulle "ferie"-ferie være anderledes end hverdagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager i sommerhus med konen i ferien og knalder hende igen..igen og igen. Væk fra hverdagens stress og jag er der altid mere sex i ferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har sommerferie helt til September så jeg knalder selvfølgelig :D Var i Jylland for første gang i går (altså arbejdsmæssigt førstegang) og det var bare super, så lidt rejsen rundt får jeg da..

 

"rigtig" ferie holder jeg om vinteren.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommerferien er altid den periode hvor jeg er mest tørlagt hvad angår sex (ikke vin), for ferien er altid en konstruktion som stavnsbinder mig med den pukkelryggede og det giver 0,0% tosomhed med fruen. = 0,0% sex.

Så et lille hjørne af mig glæder mig altid til ferien et overstået, så der kan dyrkes sex igen.

Nyder vejret i sydeuropa men fuck hvor er jeg liderlig. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sommerferien er altid den periode hvor jeg er mest tørlagt hvad angår sex (ikke vin), for ferien er altid en konstruktion som stavnsbinder mig med den pukkelryggede og det giver 0,0% tosomhed med fruen. = 0,0% sex.

Så et lille hjørne af mig glæder mig altid til ferien et overstået, så der kan dyrkes sex igen.

Nyder vejret i sydeuropa men fuck hvor er jeg liderlig. :(

lyder lidt trist hvis man er i et forhold hvor der ikke er noget erotik. og det må vel i ferier føltes ekstra tomt. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommerferien er altid den periode hvor jeg er mest tørlagt hvad angår sex (ikke vin), for ferien er altid en konstruktion som stavnsbinder mig med den pukkelryggede og det giver 0,0% tosomhed med fruen. = 0,0% sex.

Så et lille hjørne af mig glæder mig altid til ferien et overstået, så der kan dyrkes sex igen.

Nyder vejret i sydeuropa men fuck hvor er jeg liderlig. :(

Hvis nu du var lidt kreativ kan du sagtens forbinde ferie med konen med lidt nye oplevelser.

Sørg for at booke hotel i nærheden af steder, hvor du på forhånd har undersøgt, om der er mulighed for lidt sjov - de mindre græske øer er nok ikke de meste oplagte, storbyferier er nok det nemmeste, bare du ikke booker hotel langt uden for byen - det bedste er som regel et hotel i centrum, hvor du naturligt "lige går en aftentur" og ser på udvalget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis nu du var lidt kreativ kan du sagtens forbinde ferie med konen med lidt nye oplevelser.

Sørg for at booke hotel i nærheden af steder, hvor du på forhånd har undersøgt, om der er mulighed for lidt sjov - de mindre græske øer er nok ikke de meste oplagte, storbyferier er nok det nemmeste, bare du ikke booker hotel langt uden for byen - det bedste er som regel et hotel i centrum, hvor du naturligt "lige går en aftentur" og ser på udvalget.

Nu passer dit råd måske ikke så godt som alternativ for som Tip tor anfører i sit første indlæg:

Og hvad gør os, de frekvente sexkøbende mænd, når man er "stuck" med familien? :)Onanere i sommerhusets toilet? Genetablere lidt intimitet med fruen? Fantaserer om den første glædespige efter ferien?

Hverken små græske øer eller storbyferie lader til at være oplagte alternativer til en tur i sommerhuset med familien. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu passer dit råd måske ikke så godt som alternativ for som Tip tor anfører i sit første indlæg:

Hverken små græske øer eller storbyferie lader til at være oplagte alternativer til en tur i sommerhuset med familien. :oops:

Nu noterede jeg mig mest ved det Tip toe skrev længere nede:

Nyder vejret i sydeuropa men fuck hvor er jeg liderlig. :(

Og her har jeg da i  både Spanien, Portugal, Italien og Tyrkiet oplevet at når natten falder på, myldrer de små frække latinoer frem på gaderne. Grækenland kender jeg desværre ikke så meget til, men mon ikke cash payment kan få gang i sagerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 og det giver 0,0% tosomhed med fruen. = 0,0% sex.

Er jeg den eneste der læser det som at han ikke kan slippe afsted med at være selv med konen, og derfor ikke kan springe på hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der læser det som at han ikke kan slippe afsted med at være selv med konen, og derfor ikke kan springe på hende?

Det er helt rigtigt læst. Sex er rent praktisk ikke muligt på ferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu noterede jeg mig mest ved det Tip toe skrev længere nede:

Og her har jeg da i  både Spanien, Portugal, Italien og Tyrkiet oplevet at når natten falder på, myldrer de små frække latinoer frem på gaderne. Grækenland kender jeg desværre ikke så meget til, men mon ikke cash payment kan få gang i sagerne ;-)

Fair nok, men har du aldrig hørt om folk der har en ferielejlighed eller et feriehus i udlandet f.eks. Sydeuropa, for så er løsningen måske ikke så ligetil, som du forestiller dig; det et faktisk at sammenligne med DK, eller måske endda besværligere, alt efter beliggenheden.:rolleyes:

Og jeg tror ikke at cash payment har noget med Grækenland at gøre; kredit indtil man går ud af døren er nok det længste, det er muligt at opnå både i udlandet og DK.:-D

 

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sommerferien er altid den periode hvor jeg er mest tørlagt hvad angår sex (ikke vin), for ferien er altid en konstruktion som stavnsbinder mig med den pukkelryggede og det giver 0,0% tosomhed med fruen. = 0,0% sex.

Så et lille hjørne af mig glæder mig altid til ferien et overstået, så der kan dyrkes sex igen.

Nyder vejret i sydeuropa men fuck hvor er jeg liderlig. :(

ja havde man ikke vin, ville "tørsten"

tage livet af en. 

Kors hvor er jeg også liderlig:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja havde man ikke vin, ville "tørsten"

tage livet af en. 

Kors hvor er jeg også liderlig:(

Ja og heldigvis er vinen meget billigere syd for grænsen. :) Når fruen spørger "har du ikke fået vin nok for i dag?" så er svaret "Jo men jeg har jo ikke fået punani i lang tid" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er helt rigtigt læst. Sex er rent praktisk ikke muligt på ferien.

Kan I ikke bare gå på toilettet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er helt rigtigt læst. Sex er rent praktisk ikke muligt på ferien.

hm.  tror aldrig jeg har været på ferie, uden at der også har været skabt rum til voksenliv også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hm.  tror aldrig jeg har været på ferie, uden at der også har været skabt rum til voksenliv også :)

Det har jeg. År efter år. Det er sgu nemmere at afsætte voksentid i hverdagen. :) Men så er der god mad og vin tilgengæld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg. År efter år. Det er sgu nemmere at afsætte voksentid i hverdagen. :) Men så er der god mad og vin tilgengæld.

kan du ikke nøjes med en 69 eller handjob på ferien? det larmer da ikke så meget, så børnene kan vel intet høre.... medmindre de sover inde i "revnen" hos jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan du ikke nøjes med en 69 eller handjob på ferien? det larmer da ikke så meget, så børnene kan vel intet høre.... medmindre de sover inde i "revnen" hos jer

Uden at forklare hele ferie-konceptet: Nej, intet af det er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som et alm levende menneske fortager jeg mig helt alm røv syge hverdags ting som alle andre. Prøver på at nyde den danske sommer på bedst mulig vis ved at ordne haven , male udhænget, osv. Har mødt nogle skønne frække mænd igennem jobbet hvor kemien og sexen er i top så skulle lysten pludselig melde sig på banen så er der også en løsning på det. Uden beregning naturligvis. Ellers hopper jeg i swinger. Er lige så aktiv seksuelt privat som på jobbet så det udelukker hurtig at jeg KUN gær det for pengenes skyld...

 Rejser på ferie i vinter tiden og rejsen til det økonomiske trængte græske øhav er for længst booket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal tilbringe en uge på en båd. Med en kæreste. 4 børn og en svigermor. Så regner ikke med det helt store sexeventyr ved mindre vi kan snige os i land et eller andet sted og knalde bag et bådhus.

Så regner med at glæde mig helt sindsygt til at komme tilbage til pigerne når ferien er over. Ikke fordi jeg så får knaldet. Men kan igen tænke frit og tale bramfrit... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...