Hop til indhold
knutsen266

vejen http://annsmassage.dk/

Recommended Posts

Tillykke, du har da lavet årets anmeldelse må jeg nok sige og så har du været medlem i ca. 18 måneder. Har du overhovedet ikke lært noget som helst herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke, du har da lavet årets anmeldelse må jeg nok sige og så har du været medlem i ca. 18 måneder. Har du overhovedet ikke lært noget som helst herinde?

Uddyb lige hvad du mener Nordlys12. Det er da en efterlysning der ligger korrekt????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uddyb lige hvad du mener Nordlys12. Det er da en efterlysning der ligger korrekt????

Fordi moderatorteamet har flyttet den, ja. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit sure udbrud er fordi den lå som en anmeldelse og man kan se at han ikke havde søgt på om der er nogle tråde om det han søger.

Mange spørger folk om alt muligt uden at se om der er nogle om emnet i forvejen.

Nogle søger en speciel pige fra en eller anden side, er der mange der ikke ligger et link ind, men kopier adressen, som man så selv kopiere ind i en ny side.

Men god weekend til jer alle. SS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...