Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Anny massage på mariagervej 68 har vidst fået ny pige. Men har ikke besøgt stedet længe 

Skrevet

Der er mange nye unge i Randers pt

Skrevet

Det lyder spændende.. Ved du hvilke steder, der har nye unge piger så? :)

Skrevet

wendy søren møllersgade

bangkok adelgade

randers thai massage st voldgade 1a

Skrevet

Hej Skovtrolden..og go`morgen.

Har du besøgt nogen af de nye, så vil det sikkert glæde mange med en lidt yderligere beskrivelse.

Tak.

hilsen Aalborg

Skrevet

Overfor sct Morten kirken og siam i staeten af Houmeden

Skrevet

Hej Mutanten.

Undskyld, jeg ikke havde udtrykt mig klart nok, men det var en yderligere beskrivelse af pigerne og deres servicer og priser. Sådan.

Skrevet

Hos Anny massage på Mariagervej i Randers er der godt nok kommet en ny, ikke en Pige men en Dame, hun er nok omkring de 35 - 40 år.

Jeg har været der i går den 20 Juli, og hun er faktisk god til massagen, men ellers er der ikke noget at råbe hurra for.

det bliver ikke nogen gentagelse fra min side, hvis ikke det er Anny selv så går jeg igen.

Skrevet

Hos Anny massage på Mariagervej i Randers er der godt nok kommet en ny, ikke en Pige men en Dame, hun er nok omkring de 35 - 40 år.

Jeg har været der i går den 20 Juli, og hun er faktisk god til massagen, men ellers er der ikke noget at råbe hurra for.

det bliver ikke nogen gentagelse fra min side, hvis ikke det er Anny selv så går jeg igen.

Mente bare jeg havde set en yngre model for et par måneder siden, altså sidst jeg var på de kanter, som dog kun gav dejlig massage og anny tog sig selv af resten. Tror hun var sidst i 20`erne. nogen der ved hvor hun er blevet af ..........??

Skrevet

hun er hos siam i houmeden

Hej igen.

Skrev til dig for et par dage siden. Kan du oplyse yderligere om pigerne, ydelser og priser - så er jeg klar - hvis det er unge og sprøde...

Skrevet

hende hos wendy er 25 de andre er 25+ ydelser og priser er som alle  andre steder

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvem var der skrevet om her? Fra siv1 slettet

Redigeret af star10

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.