Palermo 0 Skrevet 16. Juli, 2015 Nogle gode steder i Randers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
volvodrengen 12 Skrevet 16. Juli, 2015 Anny massage på mariagervej 68 har vidst fået ny pige. Men har ikke besøgt stedet længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juli, 2015 Der er mange nye unge i Randers pt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 16. Juli, 2015 Det lyder spændende.. Ved du hvilke steder, der har nye unge piger så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 17. Juli, 2015 wendy søren møllersgadebangkok adelgade randers thai massage st voldgade 1a Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 17. Juli, 2015 Hej Skovtrolden..og go`morgen.Har du besøgt nogen af de nye, så vil det sikkert glæde mange med en lidt yderligere beskrivelse.Tak.hilsen Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2015 Overfor sct Morten kirken og siam i staeten af Houmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 17. Juli, 2015 Hej Mutanten.Undskyld, jeg ikke havde udtrykt mig klart nok, men det var en yderligere beskrivelse af pigerne og deres servicer og priser. Sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 17. Juli, 2015 Jeg faldt lige over denne her på Viborg Landevej i Onsild og hun er da både ung og smuk - og tilsyneladende helt ny! Tag du gerne en tur for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 21. Juli, 2015 Hos Anny massage på Mariagervej i Randers er der godt nok kommet en ny, ikke en Pige men en Dame, hun er nok omkring de 35 - 40 år.Jeg har været der i går den 20 Juli, og hun er faktisk god til massagen, men ellers er der ikke noget at råbe hurra for.det bliver ikke nogen gentagelse fra min side, hvis ikke det er Anny selv så går jeg igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
volvodrengen 12 Skrevet 22. Juli, 2015 Hos Anny massage på Mariagervej i Randers er der godt nok kommet en ny, ikke en Pige men en Dame, hun er nok omkring de 35 - 40 år.Jeg har været der i går den 20 Juli, og hun er faktisk god til massagen, men ellers er der ikke noget at råbe hurra for.det bliver ikke nogen gentagelse fra min side, hvis ikke det er Anny selv så går jeg igen. Mente bare jeg havde set en yngre model for et par måneder siden, altså sidst jeg var på de kanter, som dog kun gav dejlig massage og anny tog sig selv af resten. Tror hun var sidst i 20`erne. nogen der ved hvor hun er blevet af ..........?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 22. Juli, 2015 hun er hos siam i houmeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 23. Juli, 2015 hun er hos siam i houmeden Hej igen.Skrev til dig for et par dage siden. Kan du oplyse yderligere om pigerne, ydelser og priser - så er jeg klar - hvis det er unge og sprøde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 23. Juli, 2015 hende hos wendy er 25 de andre er 25+ ydelser og priser er som alle andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
star10 8 Skrevet 13. August, 2015 (edited) Hvem var der skrevet om her? Fra siv1 slettet Redigeret 13. August, 2015 af star10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg