Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej Skovtrolden..og go`morgen.

Har du besøgt nogen af de nye, så vil det sikkert glæde mange med en lidt yderligere beskrivelse.

Tak.

hilsen Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Mutanten.

Undskyld, jeg ikke havde udtrykt mig klart nok, men det var en yderligere beskrivelse af pigerne og deres servicer og priser. Sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Anny massage på Mariagervej i Randers er der godt nok kommet en ny, ikke en Pige men en Dame, hun er nok omkring de 35 - 40 år.

Jeg har været der i går den 20 Juli, og hun er faktisk god til massagen, men ellers er der ikke noget at råbe hurra for.

det bliver ikke nogen gentagelse fra min side, hvis ikke det er Anny selv så går jeg igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Anny massage på Mariagervej i Randers er der godt nok kommet en ny, ikke en Pige men en Dame, hun er nok omkring de 35 - 40 år.

Jeg har været der i går den 20 Juli, og hun er faktisk god til massagen, men ellers er der ikke noget at råbe hurra for.

det bliver ikke nogen gentagelse fra min side, hvis ikke det er Anny selv så går jeg igen.

Mente bare jeg havde set en yngre model for et par måneder siden, altså sidst jeg var på de kanter, som dog kun gav dejlig massage og anny tog sig selv af resten. Tror hun var sidst i 20`erne. nogen der ved hvor hun er blevet af ..........??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

hun er hos siam i houmeden

Hej igen.

Skrev til dig for et par dage siden. Kan du oplyse yderligere om pigerne, ydelser og priser - så er jeg klar - hvis det er unge og sprøde...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...