Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Boe idag - sød og køn pige ca 35år. Giver rigtig god massage blev ikke tilbudt andet - måske fordi briksen kun var dækket af et gardin og der var andre Thaikvinder i tilstødende rum. 

500 kr for 1 time - fin til kvaliteten

Del dette indlæg


Link til indlæg

De reklamere på EB.. Plejer det ikke at være tegn på, at der er hul igennem til mere end bare massage??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Boe idag - sød og køn pige ca 35år. Giver rigtig god massage blev ikke tilbudt andet - måske fordi briksen kun var dækket af et gardin og der var andre Thaikvinder i tilstødende rum. 

500 kr for 1 time - fin til kvaliteten

Det lyder meget dyrt. 300 - 350 kr plejer at være taksten og 400 er absolut max.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været der, men har på fornemmelsen at alt er muligt ;-) 

efter at have læst flere indlæg fra andre brødre der beretter om FP 

vectra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for en uge siden. 1500kr, for hele pakken. 

Damen var et pænt stykke over 35. ok 45. fik hele mig forhandlet ned til 1200. Men alt for mekanisk,

massage var super. men så snart at vi skulle til det sjove, så blev det ikke behagligt.

efter 2 min begyndte hun at sige kom så, og det fortsatte, de næste 3 min. af med frakken, og i gang med oile og hånd. hårdt og mekanisk stønnen. 

Fik hende stoppet, og forsøgte at forklare, at det var ikke prisen værd.

gik og kommer ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommet ny pige, ved ikke hvor gammel, men under 30 er mit gæt.

Syntes hun giver god oliemassage, og hånd job. Har ikke prøvet andet ved hende.

Men det kan komme :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg besøgte Orchid i dag og blev modtaget af en meget smuk og meget smilende thai dame, som viste sig at hedde Emmy og er 28 år.

Jeg valgte en halv time med B2B til 800,- kr. Fik en rigtig dejlig massage, hvor hun masserede mig stiv med hendes flotte krop, hvorefter jeg fik et dejligt blowjob, før hun red mig til udløsning.

Utrolig smuk og sød dame, som er meget smilende med en lækker krop og stram mis. Pas på hende, hun er guld værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 Har nogen evt et telefon nummer?

massage. Nystartet thaipige. Oliemassage. Slotsvej.

9119 8264

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Har været forbi for nylig, til en lille time med det hele - gav 1000 for hvad hun kaldte 50 minutter - men var først ude efter en god time.

Pigen, Nin (tror jeg nok) er en voksen, klassisk smuk thaipige med en naturlig krop - ikke et lille nips, men i god form og med fine former, tilsyneladende uden kunstige hjælpemidler, hvilket er et stort plus for en naturelsker som undertegnede.

Massagen var god, uden at det var fantastisk - men en god snak undervejs (på engelsk), og det jeg synes var god kemi os i mellem, blev det bedre og bedre.

Ekstraydelserne kom midt i det hele, fordi jeg ikke kunne vente (:-D), og den efterfølgende massage var klart den bedste - måske fordi hun også var ret tilfreds med mellemspillet. Det hele afsluttet med en fælles tur i badeværelset - dejligt i denne varme tid.

Kalder på en gentagelse, dog med det forbehold, at hun smutter tilbage til Thailand om en måneds tid, og kommer først tilbage en gang næste år. Men det kunne jo sagtens være at stedets øvrige piger er værd at lægge ryg (++) til.

Stedet er i øvrigt meget pænt og lyst/luftigt - et stort plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali

Hvad mener du med ikke lille nips?

Hvor høj? Er hun alm. af bygningen og bryst str.?

Har tænkt mig at besøge stedet i næste uge.

Redigeret af Kabali

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Kabali skrev, den 1/9/2016 at 01:23:

Hvad mener du med ikke lille nips?

Hvor høj? Er hun alm. af bygningen og bryst str.?

Har tænkt mig at besøge stedet i næste uge.

"Ikke et lille nips" = hverken lille eller super slank

Gæt: 165 høj, alm. bygning, c-skål (natur), alm.køn pige, dejlige øjne ;-) Klog et godt stykke over middel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali
Professoren skrev, for 22 timer siden:

"Ikke et lille nips" = hverken lille eller super slank

Gæt: 165 høj, alm. bygning, c-skål (natur), alm.køn pige, dejlige øjne ;-) Klog et godt stykke over middel...

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali

Besøgte stedet igår. Prøvede at ringe og blev mødt med telefonsvar der antyde at de har åben fra kl. 8-24. Så satsede på det var åbent, da jeg alligevel skulle den vej og tilbage af samme vej.

Da jeg ankommer ser jeg skiltet åben i glasset ovenover døren. Men inden jeg er ude af bilen er skiltet skiftet til lukket. Læg mærke til det ikke var et optaget skilt og der var ikke andre biler på stedet.

Da jeg køre forbi 1 time senere, så er døren åben og skiltet ændret til åben. Derfor vælger jeg at køre ind.

Der kommer en thai pige ud i alm hverdagstøj. Hun fortæller de har lukket og først åbner om et par dage. Pigen matcher professorens beskrivelse.

Underlig oplevelse...

Har besøgt stedet to gange tidligere der var ingen problemer. Andre der har oplevet lignende? 

Redigeret af Kabali

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...