Hop til indhold

Recommended Posts

Fik prøvet Emma hos Mon-Cherie. Den forrige anmeldelse var korrekt. Hun er en sand perle. Fantastisk skønhed - superflot krop - super kemi - et dejligt smil og supersmukke øjne. Kort sagt en pige man ville gifte sig med på stedet.

Ok - små bryster - men perfekte til mig. Dejlige kys. Dog ikke tungekys hvilket hun også gjorde tydeligt klart på forhånd. Meget varm, nærværende og indlevende sex. Og god tid til hyggesnak bagefter. Kort sagt en af de oplevelser der er rigtigt gode - og som der kan være langt imellem.

Om jeg kommer igen: YYYEEESSS. Men desværre stemmer min kalender dårligt med hendes. ØV.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i lang tid haft et super godt øje til Emma,men ikke set en anmeldelse som den du gir - tak for det. Jeg har et par ?. Hvor land tid bestilte du? Var det til 1.100.-? Hvad modtog du og hvad måtte du give= fik du lov til - tænker røre/kysse bryster, Slikke hende ? Dette kun for at føre mig sikkert mod Mon Cherie til en oplevelse for livet:-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Købte dansk + gens. fransk til DKK 800. Giver vel omkring 20 minutter. Hun er meget åben og berøringsvenlig. Hun tænder meget på at blive slikket. Hvis man spørger pænt og seriøst tror jeg hun er med på mange frække ideer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Købte dansk + gens. fransk til DKK 800. Giver vel omkring 20 minutter. Hun er meget åben og berøringsvenlig. Hun tænder meget på at blive slikket. Hvis man spørger pænt og seriøst tror jeg hun er med på mange frække ideer.

Det er da det mest opløftende svar jeg længe har set - mange tak "firemann" Emma får bestemt besøg lige om lidt:-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...