Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Efter 1 år på siden har jeg netop rundet tøs nr 25 :) 

det har taget mange beskeder men de 25 jeg har knaldet har været det hele værd. De har været alt lige fra lige fyldt 18 og gået i 2g til lige under de 30. Jeg har også mødt piger hvor der simpelthen ikke har været kemi el jeg ikke har haft lyst enten pga deres pris slet ikke svarede til deres udseende eller at jeg ikke tændte på dem. Fremgangsmåden har været ens. Skriver en sød flink besked hvor jeg direkte fortæller dem hvad jeg søger uden at det blir vulgært el fortæller dem om div fantasier. Der bliver aftalt et tidspunkt og en evt pris. Ud af de 25 er der 8 af dem der ikke skulle ha penge men lidt god mad og vin og nogen ville bare ha sex, enten for at hævne sig på mand el kæreste el bare fordi de var liderlige ca halvdelen har været ligeglad med kondom, og jeg har haft et krav det var at komme i munden på dem og det sagde de alle ja til.... jeg har betalt alt mellem 800 og 1500 og det har betydet jeg er stoppet med at gå på klinik, dog med undtagelse af Christina fra Club Erotica, hun er mit faste hul... pt har jeg aftaler med tre piger næste uge så det kører

Den seneste jeg har mødt er hende der kalder sig kattepige og HOLD NU KÆFT HVOR ER HUN LÆKKER...et lille nips på de ca 25, hun har langt krøllet hår en lille perfekt fast krop med fine faste små bryster og den lækreste lille stramme fisse der blev slikket i en lækker 69ér mens hun tog min store pik til roden. Hun kysser og knepper som en drøm og nyder virkelig at blive gennem kneppet. Der blev kneppet i sengen stuen køkkenet badeværelset og prikken over i'et - som altid - er at ta pigen bagfra foran spejlet så hun ser sig selv bliv bollet af en fremmed mand og får hende til at føle sig som en lille slut ;) det var virkelig en god oplevelse og kan kun anbefales og har en aftale med hende når hun er hjemme fra ferie..

jeg afhenter altid pigen samme sted på et offentligt sted så hun også har mulighed for at sige nej :) 

kommer med en top 5 en af dagene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Super skønt at høre! Jeg glæder mig til din top 5 :)  Hvilken region kommer de piger fra, du har haft mest held med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu ikke i orden at omtale nogen som "mit faste hul"! 

Man kan godt have en fri tone samtidig med man omtaler andre ordentligt og respektfuldt skulle jeg mene.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke finde nogen med det navn på Club Eroticas hjemmeside. http://www.cluberotica.dk/pigerne/

Arbejder hun under et andet navn eller er hun stoppet?

hun har pause/ferie. hun skrev til mig at hun kommer igen i august. hun er også på romantica fantastisk pige, der elsker som i virkelig elsker at blive slikket i røven mens man massere hendes kusse og røv samtidig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en god fremgangsmåde du her bruger, tak for dit indlæg..

hvis jeg skulle overveje SD igen, vil jeg bestemt benytte din måde med offentlige mødesteder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...