Hop til indhold

Recommended Posts

Har kørt forbi derude et par gange i løbet af ugen.

Kunne godt trænge til et par blide kvinde/pige hænder på de ømme rygstykker og måske en tur med hånddræsinen ovenpå.

Nogen, der kan berette noget om stedet, eller er jeg henvist til at tage én for holdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 40 minutter siden:

Har kørt forbi derude et par gange i løbet af ugen.

Kunne godt trænge til et par blide kvinde/pige hænder på de ømme rygstykker og måske en tur med hånddræsinen ovenpå.

Nogen, der kan berette noget om stedet, eller er jeg henvist til at tage én for holdet?

Hold du bare ind, så skal dine ønsker nok blive opfyldt. Det er dog et par år siden, jeg har været der, så sikkert ny bemanding. Pæne lokaler, dog den ene briks bag forhæng i et gennemgangsrum, men det kan også være sjovt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Gammelnok skrev, for 21 timer siden:

Hold du bare ind, så skal dine ønsker nok blive opfyldt. Det er dog et par år siden, jeg har været der, så sikkert ny bemanding. Pæne lokaler, dog den ene briks bag forhæng i et gennemgangsrum, men det kan også være sjovt!

Pigerne skifter ca hver 3. måned - er knyttet til Anns Massage på Kongeåvej i Vejen - som har nogenlunde de samme ydelser.

Udmærket sted og service de par gange jeg har været forbi - og hvis kvaliteten af massagen er vigtig, så gå efter den voksne pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der fornylig.

Mødte en voksen kvinde - serviceminded og venlig.

Fik en god massage og en HJ.

Kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækkert sted, og parkering.

har haft en fantastisk oplevelse i gram, forhørte mig om det var muligt at jeg kunne udføre olie massage på kvinden.

Det var den mest lækre og frække oplevelse ever, hun nød det og hun gispede og rev i lagenet flere gange, efterfølgende slikkede hun mig og så tog vi er hurtigt fællesbad.

Opfør jeg ordentlig og lad alle GP få en lækker oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er telefonsvarer på, fortæller om normal åbent, men der ser ud som lukket og der står lukket på et skilt over døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at have læst at der er samarbejde med Ann’s Massage i Vejen og at pigerne ligeledes skifter adresse, det er mit bedste bud.

men kvinden jeg besøgte, var en rigtig flot kvinde på omkring 40, flot krop og meget let at omgås.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...