Hop til indhold
newintown

Anbefal en pige til mit første besøg

Recommended Posts

Hej, 

Det er min første gang ved en GP, og jeg vil derfor gerne have at det bliver en så god oplevelse som muligt. Så hvad kan i anbefale i Århus området?

Hun må meget gerne være udenlandsk, da dette er et turn on for mig, og helst ikke over 30-35. 

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det afhænger nok af hvad du søger.

Ida ved Aarhus-stjernerne er en super sexet - sød og behagelig pige på ca. 30 der går du som ny ikke forkert.

ellers afhænger det af hvad du har lyst til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du bør vente til at Judith kommer til DK igen i måske næste uge, hun holder til i Aalborg, Randers og Bording..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres svar, er nok mest til en pige i starten af tyverne, til noget "normal" sex og vi nok mere ovre i noget GFE. Som sagt vil jeh gerne prøve en udenlandsk pige hvis det er muligt at finde en god en. Der er så mange at vælge imellem, og vil helst gerne undgå dem der snyder og bedrager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har intet imod udenlandske piger, men tænker om det den første gang ved en GP ikke ville være en god idé at vælge en af de foreslåede danske piger? På den måde sikrer man optimal kommunikation omkring ønsker, nervøsitet m.m. 

Under alle omstændigheder - god fornøjelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...